فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری استان زنجان:

آزاد راه زنجان- قزوین به دلیل کولاک و یخبندان بسته شد

عصر خودرو- مدیر راهداری استان زنجان با اشاره به انسداد راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستا در استان زنجان گفت: به دلیل کولاک شدید در استان قزوین از تردد خودروها در محورهای منتهی به استان زنجان برای دومین بار جلوگیری شد.

آزاد راه زنجان- قزوین به دلیل کولاک و یخبندان بسته شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، جواد یوسفی اظهار داشت: به دلیل کولاک شدید و نبود دید کافی در استان قزوین از تردد خودروها در تمامی محورهای منتهی به این استان از جمله آزادراه و محور ترانزیت زنجان- قزوین جلوگیری می‌شود.

    وی ابراز کرد: با تلاش راهداران محورهای زنجان- طارم و زنجان- دندی بازگشایی شد و تردد در این مسیرها تنها با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: محور تهم- چورزق به دلیل لغزندگی و نبود دید کافی همچنان مسدود است.

    وی با اشاره به کولاک شدید در محور ابهر- خدابنده به ویژه گردنه «قره‌آغاج» عنوان کرد: تردد در این مسیر به دلیل لغزندگی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و در سایر محورهای مواصلاتی استان نیز کولاک موضعی و لغزندگی سطح جاده گزارش شده است.

    یوسفی ابراز کرد: راه ارتباطی بیش از 100 روستا در حوزه استحفاظی استان زنجان مسدود شده که از ظهر امروز اکیپهای راهداری نسبت به بازگشایی مسیرهای روستایی اقدام می‌کنند.

    وی با اشاره به اینکه محورهای روستایی به ترتیب اولویت بازگشایی می‌شوند، گفت: روستاییان به منظور اعلام انسداد محورهای ارتباطی و پیگیری به منظور بازگشایی مسیر می‌توانند از طریق شماره 141 و یا 1816 با مسئولان اداره راه و شهرسازی ارتباط برقرار کنند.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی و انسداد برخی از محورها مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو