فونیکسریمکسبهتام

کنجکاوی کارشناسانه در «لکسوس ES»

عصر خودرو- به عنوان یکی از پرفروش ترین و پایدارترین مدل های خودروی سواری به سبک لوکس، ES جوهر آنچه به نام خودروی لوکس تعریف می شود را دارد.

کنجکاوی کارشناسانه در «لکسوس ES»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، در نمایشگاه شانگهای بود که لکسوس پرده از ES جدید خود برداشت. ES جدید با حفظ ویژگی های هیجان انگیز به ارتقاء نگرش اسپرت خود با طراحی بیرونی زیباتر و در عین حال بهبود ساخت و ساز لوکس داخلی و سیستم های امنیتی ابتکاری جدید، معرفی شده است.

     

    زیبایی و پویایی در ظاهر

    لکسوس ES در طراحی خلاقانه داخلی و خارجی مشهور است و مدل 2016 با تغییراتی در جلو پنجره مشبک و تجدید نظر در طراحی چراغ های LED جلو و انتقال آن رو به گوشه بیرونی و پایین تر از مجموعه چراغ های اصلی جلو روح یک سامورایی جنگجو را در نگاه اول به هر بیننده ای القاء می کند.

    در طراحی جدید چراغ های اصلی جلو کشیدگی چراغ ها به سمت کاپوت احساسی از حرکت را حتی زمانی که خودرو ایستاده است به بیننده منتقل می کند. در ES جدید 4 رنگ جدید کهربایی، مشکی گرافیت، آبی تیره و تیتانیوم به بدنه اضافه شده است. تودوزی داخلی این خودرو با رنگ های مشکی، سفید، نقره ای، و قهوه ای ارائه می گردد.

    کابین مجلل و به روز شده با سطح جدیدی از کمال

    زمانی که صحبت از بدنه ی جدید می شود ES حس امنیت و لوکس بودن را به کمال می رساند. ES پرورش احساس کیفیت مطلق با هر لمس را به نمایش می گذارد. داشبورد گسترده این خودرو یادآور معماری مدرن برای سرنشینان آن می باشد. کنسول وسط همخوانی چشم نوازی با طراحی داخلی خودرو دارد. فرمان جدید با حالتی اسپرت تر از پیش دیزاین شده است و نمایشگر 4.2 اینچی بزرگتر این خودرو بیش از پیش سهولت دسترسی به امکانات مورد نیاز و سیستم صوتی-تصویری را فراهم آورده است.

    موتوری در سطح جدید، گسترده و پالایش شده

    در طراحی 2016 ESمهندسان با تنظیم جدید شاسی خودرو به کیفیت قابل توجهی از سواری این خودرو افزوده اند. علاوه بر این با افزودن لایه ای ضد صوت به پشت داشبورد این خودرو مانع از ورود صدای موتور به داخل شده اند که تأثیر قابل توجهی در افزایش سکوت داخل کابین داشته است. ES 2016 همچنان در حجم موتور 2.5 و 3 با ظرفیت های 4 و 6 سیلندر تولید خواهد شد.

    سیستم Safety System + لکسوس

    ES اولین مدل تولید شده ای ست که معرفی کننده Safety System + می باشد که شامل 4 رادار PCS ( سیستم ضد تصادف)، LDA (هشدار خروج از خطوط)، AHB (تنظیم اتوماتیک نور چراغ ها) و رادار کروز کنترل (تنظیم سرعت).

    در نهایت باید گفت، لکسوس ES 250 خودرویی کاملا بی صدا و آرام است که با بهره گیری از پلتفرم سری RX لکسوس و استفاده از رینگ های 17 اینچی هندلینگی بسیار عالی را برای راننده به ارمغان آورده است. همچنین وجود سیستم تعلیق با عملکردی در خور توجه موجب شده تا در هر شرایطی از جاده سواری نرم و آرامی را برای سرنشینان تامین کند.

    لکسوس ‏ES250‎‏ با لیست بلند بالایی از امکانات استاندارد و قیمتی ‏مناسب، مطمئنا مورد توجه خریدارانی مانند خانواده ها، افراد بازنشسته و شرکت هایی ‏که به دنبال خودروی لوکس ارزان قیمت، قابل اعتماد و بادوام برای جابجایی اشخاص مهم هستند قرار ‏خواهد گرفت.‏

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو