فونیکسریمکسبهتام

سیدهادی حسینی

دریافت ضمانت از خریدار برای شرکت خودروسازی بلامانع است

عصر خودرو- کمک مالی برای تولید صورت گرفته است و از آنجا که خودروسازی هم یک صنعتی تولیدی به حساب می آید شامل حال این صنعت هم شد. کمک باید در جهت ارتقاء تولید و تثبیت و عدم ضربه به صنعت تولید باشد.

دریافت ضمانت از خریدار برای شرکت خودروسازی بلامانع است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران خبر ،سیدهادی حسینی عضو کمیسیون صنایع و معادن در خصوص شرایط جدید برخی خودروسازان و انصراف متقاضیان گفت: بهرحال خودرو ساز می خواهد به پول خود برسد، اگر شروطی را در ابتدا ضمن فروش برای خریدار گذاشته باشد نمی تواند آن را تغییر دهد و این اشکال دارد، اما اگر موضوع تضمین از خریداران برای خودروسازان باشد ایرادی ندارد، چون فردی که قصد خرید خودرو دارد مبلغ 25 میلیون آن را نظام بانکی پرداخت می کند و منطقی نیست که هیچگونه تضمینی ارائه ندهد.

    حسینی ادامه داد: خودروساز  هزینه ای را متقبل شده است که بایدتلاش کند آن را برای خود برگرداند. اگر شرکت خودروسازی هم با دلیل و مستندات شروطی جدید را در اختیار خریدار قرار دهد ایرادی ندارد. چون برخی از افراد با دست خالی وام 25 میلیونی دریافت کرده اند و خودرو خریده اند، اما هیچ ضمانتی برای پرداخت خود به شرکت خودروسازی ارائه نداده اند که این قضیه دارای اشکال است و خودرو ساز باید این اشکال را برطرف نماید.

    وی افزود: کمک مالی برای تولید صورت گرفته است و از آنجا که خودروسازی هم یک صنعتی تولیدی به حساب می آید شامل حال این صنعت هم شد. کمک باید در جهت ارتقاء تولید و تثبیت و عدم ضربه به صنعت تولید باشد.

    حسینی در پایان خاطر نشان ساخت: اگر عدم ارائه ضمانت از سوی خریدار رخ دهد و خریداران در پرداخت اقساط خود اهمال و کوتاهی نمایند طی چند ماه شاهد آسیب جدی به صنعت تولید خواهیم بود. باید تعادل برقرار باشد که هم خودرو ساز و تولید کننده به تولید خود دست پیدا کند ضمن اینکه اشتغال تعطیل نشود و هم خریدار از فرصت تولید استفاده کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط