فونیکسریمکسبهتام

نماینده تاکستان:

نمایندگان استان قزوین پیگیر حل مشکل بیمه رانندگان هستند

عصر خودرو- نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان برای حل مشکل بیمه رانندگان پیگیری لازم را انجام خواهند داد.

نمایندگان استان قزوین پیگیر حل مشکل بیمه رانندگان هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، رجب رحمانی عصر شنبه در نشست با مسئولان کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین که در محل کانون برگزار شد با اشاره به لزوم توسعه زیرساختهای حمل و نقل در استان اظهارداشت: رفع مشکلات این حوزه میتواند موجب توسعه اقتصادی، فرهنگی، استان شود.

    وی افزود: موضوع حمل و نقل در امور جوامع اثرگذار است و اگر مورد بی توجهی قرار گیرد باید خسارت های زیادی را متحمل شویم.

    نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: برای بهره برداری کمی و کیفی از امکانات و رسیدن به توسعه پایدار باید به حمل و نقل به عنوان زیرساخت توسعه استان توجه جدی شود و مسئولان با تعامل می توانند به موفقیت بیشتری برسند.

    رحمانی بیان کرد: استان قزوین ظرفیت های فراوانی در راستای توسعه محورهای مواصلاتی خود دارد و توجه به اهداف توسعه حمل و نقل موجب گسترش صنایع و زیرساختها و بهبود کبفیت زندگی مردم استان می شود.

    در ادامه علی اکبر سیار مه رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین با اشاره به قرار گرفتن استان در یکی از محورهای مواصلاتی مهم شمال به شمالغرب کشور اظهارداشت: این استان چند استان مهم را با هم مرتبط می کند و استفاده از ظرفیت های گسترده حوزه حمل و نقل نیازمند همکاری و برنامه ریزی مشترک مسئولان و دستگاههای اجرایی است.

    وی گفت: برای حل مشکلات حوزه حمل و نقل نیازمند تعامل همه دستگاها و نمایندگان هستیم تا با کمک رانندگان موانع توسعه در این مسیر را حل کنیم.

    سیارمه اضافه کرد: در حال حاضر شهرک های صنعتی توانمند و مهمی در استان قزوین فعالیت دارند که شبکه حمل و نقل استان در بهره مندی از این ظرفیت می تواند موثر باشد.

    سیارمه یادآورشد: رانندگان در حوزه حمل و نقل مشکلاتی دارند که درفع آنها به برنامه ریزی مشترک با مسئولان و نمایندگان مجلس نیاز دارد.

    وی گفت: مشکلات فراوانی در حوزه حمل و نقل داریم که تداوم و برنامه ریزی و تلاش مسئولان دولتی را می طلبد و این امر باید توسط نمایندگان مجلس مورد توجه جدی قرار گرفته و پیگیری شود.

    در این مراسم ایرج حیدری فرماندار تاکستان هم حضور داشت.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو