فونیکسریمکسبهتام

رانا اولین خودروبرند ملی با گارانتی ۳ ساله

عصر خودرو- تولید محصول رانا از سال ۱۳۹۱ و با هدف توسعه برند ملی و پلت فرم ایران خودرو ، مناسب برای خانواده ها و به خصوص جوانان با قیمتی پایین تر از خودروهای هم رده و برخوردار از آخرین استانداردهای روز آغاز شد

رانا اولین خودروبرند ملی با گارانتی ۳ ساله
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ، به دستور مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر افزایش کیفیت محصولات شرکت و به خصوص خودروهای برند ملی ، پروژه های بهبود و ارتقای محصول رانا تعریف شده و مورد پیگیری و اجرا قرار گرفت ، تا جاییکه از ابتدای آذرماه سال جاری ( از تاریخ 94/09/01 به بعد) ، گارانتی این خودرو از 2 سال یا 40.000 کیلومتر به 3 سال یا 50.000 کیلومتر افزایش یافت .

    در ادامه به خلاصه ای از روند تولید و بهبود این محصول اشاره می شود :

    تولید محصول رانا از سال 1391 و با هدف توسعه برند ملی و پلت فرم ایران خودرو ، مناسب برای خانواده ها و به خصوص جوانان با قیمتی پایین تر از خودروهای هم رده و برخوردار از آخرین استانداردهای روز آغاز شدو در ادامه این راه و در اواخر سال 92 ارتقای محصول از منظر کمی و کیفی مد نظر قرار گرفت که در فاز اول ، ارتقای محصول از مدل پایه به LX -از طریق مجهز نمودن خودرو به تجهیزات رفاهی و ایمنی بیشتر- اجرایی گردید .

    مهمترین این بهبودها شامل موارد ذیل می باشد :

    - بهبود کیفیت و تغییر رنگ تریم داشبورد ، کنسول وسط و رودری ها

    - تجهیز خودرو به سنسور دنده عقب - برقی نمودن شیشه بالابر درهای عقب

    - نصب بلندگو بر روی درهای عقب

    - نصب صفحه نمایش اطلاعات پیمایش ، دمای محیط و ... روی داشبورد

    پس از بهبودهای فوق فاز دوم ارتقای محصول از طریق تعریف پروژه های بهبود کیفی و از نیمه دوم سال ٩٣ آغاز شده و با توجه به گستردگی ، اهمیت و پیچیدگی آن تا نیمه اول سال ٩4 به طول انجامید . هدف گذاری اولیه این فاز ، عدم مراجعه خریداران خودرو جهت رفع ایراد تا ١۰.۰۰۰ کیلومتر اولیه پیمایش خودرو تعریف گردید که از نتایج اجرای آن کاھش شدید ایرادات خودرو و میزان مراجعه دارندگان خودروی رانا به شبکه خدمات پس از فروش شرکت در چندماهه اخیر بوده است .

    در همین راستا و پس از اجرای موفق پروژه های بهبود کیفیت خودروی رانا LX ، گارانتی این محصول به ٣ سال و یا 5۰.۰۰۰ کیلومتر (ھر کدام که زودتر اتفاق افتد) افزایش یافت (این افزایش از ابتدای آذر ماه سال جاری اعمال شده است.) تا ضمن افزایش رضایت مشتریان و پاسخی شایسته به اعتماد ایشان ، این شرکت اولین خودروساز داخلی باشد که اقدام به ارائه گارانتی با مدت زمان و کیلومتر فراتر از انتظار و الزامات قانونی نموده است .

    مهمترین ویژگی های برجسته خودرو رانا LX :

    - اولین خودروی ایرانی در تطابق با الزامات استاندارد محافظت از عابر پیاده (Pedestrian Impact) در هنگام تصادف

    - چالاک و پر قدرت (موتور TU5)

    - رعایت اصول ارگونومی در طراحی خودرو

    - دارای استانداردهای روز اروپا و همچنین استانداردهای 55 گانه

    - ایمن (مجهز به کیسه هوای راننده و سرنشین و ترمزهای ABS+EBD)


    مشخصات فنی و تجهیزات خودروی رانا LX :

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط