فونیکسریمکسبهتام

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت:

هدف وام ۲۵ میلیونی یک کار خیر بود

عصر خودرو- الیاسی گفت: هدف وام ۲۵ میلیونی یک کار خیر بود به طوری که مردمی که در آرزوی داشتن یک خودرو بودن اینک صاحب خودرو شده اند.

هدف وام ۲۵ میلیونی یک کار خیر بود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایلنا، بهمن الیاسی‌ در خصوص هدف ارائه وام 25 میلیونی خودرو که طی دو هفته پیش به اجرا در آمد و طرح 6 ماه شش روزه به اتمام رسید، گفت: هدف هرچه بود یک کار خیر بوده است، یکسری از مردم که به خودرو نیاز داشتند و قبلا قدرت خرید نداشتن ولی در دلشان می خواستند که صاحب خودرو شوند به خواسته خود رسیدند.

    وی ادامه داد: باید توجه داشت که در این سری از پرداخت وام خودرو تفاوت های اساسی را شاهد بوده ایم چرا که در این دوره افراد از خودروی خریداری شده استفاده می کنند و توان فروش آن را ندارند.

    مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: نیاز به یادآوری است که در دوره های گذشته افرادی که از وام خودرو استفاده می کردند می توانستند خودروی خریداری شده را به فروشن برسانند اما در این دوره ما شاهد چنین اقدامی از سوی آنان نیستیم.

    الیاسی بیان داشت: در این دوره از پرداخت ها مصرف کنندگان خودرو خریداری کردند و این یک نکته قابل توجه در این طرحی بود که به اجرا گذاشته شد.

    وی همچنین به ایجاد اشتغال در کشور اشاره کرد و گفت: مدتی بود که بخش عمده ای از صنایع وابسته به خودرو سازی فعالیت و تحرک خاصی را نداشتند اما ما با اجرای این طرح از بیکاری آنان جلوگیری کردیم.

    مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه صحبت های خود وام 25 میلیونی را یک تلنگر به خودرو سازها عنوان کرد و گفت: قرار نیست که دولت بازهم به آنان چنین کمک هایی را بدهد. خودرو سازها باید به استاندارد های روز جهان دست پیدا کنند تا مردم از کیفیت خودرو های آنان رضایت داشته باشند.

    وی در خصوص قیمت خودرو نیز گفت: زمانی که خودرو ساز ها به استاندارد های روز دست پیدا کنند باید سعی کنند که قیمت خودرو های خود را پایین بی آورند چرا که قیمت های آنان باید با قیمت سایر خودرو ساز های جهان برابری کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو