فونیکسریمکسبهتام

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی اعلام کرد

تحویل ۸ دستگاه خودرو اطفای حریق به یگان حفاظت آذربایجان غربی

عصر خودرو- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: هشت دستگاه خودروی مخصوص اطفاء حریق در عرصه‌های منابع طبیعی به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی تحویل داده شد.

تحویل ۸ دستگاه خودرو اطفای حریق به یگان حفاظت آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ یوسفعلی ابراهیم‌پور اظهار داشت: اوایل امسال با توجه به بارندگی مناسب شاهد رشد گیاهان و با توجه به قطع زود هنگام بارندگی موجب خشکی عرصه‌ها شد.

    ابراهیم‌پور ادامه داد: با توجه به شرایط مذکور سطح آتش‌سوزی‌ها در عرصه‌های منابع طبیعی استان نسبت به سال گذشته از افزایش برخوردار بود به طوری که بوته‌ها و شاخ و برگ درختان خشک شده و با آتش روشن کردن و وزش کوچکترین بادی درصد وقوع حریق در عرصه‌ها افزایش یافته بود.

    وی متذکر شد: طبق رایزنی‌هایی که با مرکز و یگان حفاظت سازمان انجام شد خوشبختانه تعداد 8 دستگاه خودروی مجهز به اطفای حریق تحویل یگان حفاظت استان شد که در مراحل شماره‌گذاری بوده و تا پایان امسال در تمامی شهرستان‌ها که نقاط بحرانی مشخص شده تحویل داده می‌شود تا در صورت بروز حریق مورد استفاده قرار گیرد.

    فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی ادامه داد: قبلا تعداد خودروی مخصوص اطفاء حریق دو دستگاه بوده و در حال حاضر با اختصاص این هشت دستگاه تعداد خودروی مخصوص اطفاء حریق یگان حفاظت استان به 10 دستگاه رسیده است.

    وی با اشاره به دیگر اقدامات در راستای تجهیز نیروهای یگان حفاظت استان به وسایل اطفای حریق، خاطرنشان کرد: در کنار این موضوعات تجهیزات و امکانات انفرادی از جمله لباس اطفای حریق، کفش و لباس ضد حریق، بیل و شن کش و... نیز تهیه شده است.

    ابراهیم‌پور با اشاره به نقش و اهمیت منابع طبیعی، ادامه داد: باید در راستای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و استفاده درست و اصولی اقدامات لازم انجام شود چراکه منابع طبیعی امانت نسل‌های بعدی در نزد ماست.

    این مسئول ابراز داشت: یگان حفاظت آذربایجان غربی به طور شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها و پیشنهادات عموم مردم در رابطه با تخریبات و تصرفات عرصه‌های منابع طبیعی از طریق تلفن 1504، سامانه پیام کوتاه حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی به شماره 100000001504 و یا پست الکترونیک به آدرس yeganwaz@mail.com است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو