فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی دولت :

بر اجرای تعهدات خودروسازان نظارت داریم

عصر خودرو- سخنگوی دولت با اشاره به اینکه آثار فروش خودرو در بازار سرمایه به زمان نیاز دارد گفت: خودروسازان به تعهدات خود در قبال مردم باید عمل کنند و ما نظارت می کنیم.

بر اجرای تعهدات خودروسازان نظارت داریم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمدباقر نوبخت در ادامه نشست با خبرنگاران افزود: اعطای تسهیلات خودرو به دلیل اسنادی که میان بانک مرکزی و بانک و خودروسازان باید مبادله شود به زمان نیاز دارد اما سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف به نظارت است .
    وی خاطرنشان کرد : طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو متوقف نمی شود و موانعی اگر باشد بررسی و برطرف می کنیم .
    سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگری درباره غیبت رئیس جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت گفت: رئیس جمهور مشغله زیاد دارد اما دولت نهایت همکاری را با مجمع دارد .
    نوبخت همچنین در پاسخ به سوالی که آیا پرداخت تسهیلات کارت اعتباری اثر تورمی دارد افزود: نه ، زیرا پول به طور مرتب بر می گردد و تاخیر در اعطای کارت ها نیز به دلیل مسایل اداری است .
    سخنگوی دولت درباره انتشار منشور وزارت صنعت معدن و تجارت درباره سرمایه گذاری خارجی گفت: این منشور مواردی است که من نیز بارها اعلام کرده ام .
    نوبخت تاکید کرد: در پساتحریم بر خلاف دوران تحریم که در همکاری با کشورها محدودیت داشتیم ، قدرت انتخاب داریم و با انبوه کشورها مواجه هستیم .
    نوبخت گفت: البته ساختار اداری ما خیلی روان نیست و خیلی برای صادرات تربیت نشده اند.
    سخنگوی دولت افزود: در مذاکره با کشورها اولویت با ورود فناوری و سرمایه گذاری مستقیم است .

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط