فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

۵۰ درصد اتوبوسرانی اصفهان خصوصی‌سازی می‌شود

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تا پایان سال جاری ۵۰ درصد از ناوگان اتوبوسرانی اصفهان خصوصی سازی می‌شود.

۵۰ درصد اتوبوسرانی اصفهان خصوصی‌سازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علیرضا صلواتی با اشاره به خصوصی‌سازی 30 درصد از ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان تا کنون، اظهار داشت: تا پایان سال جاری 50 درصد از ناوگان اتوبوسرانی اصفهان و تا پایان سال آینده نیز 60 درصد از این ناوگان به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه فراخوان واگذاری این ناوگان در حال حاضر اعلام شده است،‌ ابراز داشت: بررسی صلاحیت متقاضیان در دستور کار است و یکی از اصلی‌ترین شاخصه های انتخاب گزینه برتر رضایت عمومی است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه رضایت شهروندان برای تعیین پیمانکاران بخش خصوصی در اولویت قرار دارد، افزود: از این رو در شاخص‌های انتخاب افراد برتر نحوه صحیح رفتار با شهروندان و جلب رضایت شهروندان در اولویت انتخاب افراد قرار دارد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر برای رانندگان و پیمانکاران اتوبوسرانی اصفهان آئین نامه انضباطی تدوین شده است، اظهار داشت: در این راستا هرگاه شهروندان از برخورد نامناسب رانندگان و یا بازرسان سازمان اتوبوسرانی شکایتی داشتند می‌توانند با اعلام به این سازمان پیگیری قانونی نیز داشته باشند.

    صلواتی افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی برای خصوصی سازی در تمام نقاط شهر اصفهان در دستور کار است و همچنین نیروهای نظارتی قوی از این پس بر فعالیت ناوگان حمل و نقل خصوصی‌سازی شده نظارت بیشتری خواهند شد.

    وی همچنین با اشاره به آماده شدن 200 دستگاه اتوبوس برای ورود به حمل و نقل عمومی شهر اصفهان گفت: این تعداد خودرو تا یک ماه آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو