فونیکسریمکسبهتام

دهمین نمایشگاه قطعات تهران (۳۰)

استقبال خوب هیات های اقتصادی از غرفه سایپا

عصر خودرو- بازدید هیات های اقتصادی و تجاری کشورهای هند- ایتالیا- فرانسه – تایوان - چین- عراق ازغرفه سازه گسترسایپا برای همکاری های بلند مدت اقتصادی و صنعتی صورت گرفت.

استقبال خوب هیات های اقتصادی از غرفه سایپا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه های خودرو هیات های متشکل از نمایندگان و مدیران شرکت های اقتصادی و صنعتی از کشورهای هند- ایتالیا –  فرانسه – تایوان -چین و عراق از غرفه شرکت سازه گسترسایپا بازدید و زمینه های همکاری با شرکت سازه گستر را مورد بررسی قرار دادند.

    این هیات های تجاری متشکل ازشرکت های قطعه ساز پیشرو در صنعت خودرو که جزء تامین کنندگان اصلی قطعات خودرو هستند که برای بررسی مزیت ها و ظرفیت های شرکت سازه گسترسایپا و زنجیره تامین در دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، لوازم و مجموعه های خودرو حضور یافتند.

    نقش این گروه های تجاری تعیین و ترسیم شرایط بازارایران و نحوه همکاری  مشترک با خودرو سازان و قطعه سازان  بزرگ داخلی به ویژه شرکت هایی چون سازه گسترسایپا به عنوان مدیریت زنجیره تامین گروه خودرو سازی سایپا است.

    بر اساس این گزارش، با مذاکرات صورت گرفته و تبادل اطلاعات فنی و نحوه تعامل هرچه بیشتر قرارشد ادامه مذاکرات طی روزهای آینده پس از بازدید نمایشگاه و در قالب برگزاری جلساتی با مسئولان شرکت سازه گستر سایپا انجام شود.

    دراین رویداد بزرگ صنعتی، شرکت های حاضر، مدرن ترین فناوری های صنعت قطعه سازی را به نمایش گذاشته اند و با توجه به حضور شرکت های خارجی فرصت مغتنمی پیش روی شرکت های قطعه ساز داخلی به وجود آمده تا با آخرین تحولات صنعت قطعه سازی دنیا آشنا شوند و نسبت به ارتقاء سطح دانشی و فنی خود گام های اساسی تری بردارند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو