فونیکسریمکسبهتام

دهمین نمایشگاه قطعات تهران (۱۱)

همه آنچه برای مراقبت از خودرو احتیاج دارید

عصر خودرو: بازار محصولات مراقبتی خودرو و مکمل‌ها، بازار داغی است که البته متاسفانه یافتن نمونه‌های اصلی و مناسب در آن بسیار دشوار است چراکه شاهد حضور انبوهی از برندهای متفرقه و اجناس تقلبی در این بازار هستیم که باعث بی‌اعتمادی مشتریان می‌شود.

همه آنچه برای مراقبت از خودرو احتیاج دارید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷:۰۰
  • همه آنچه برای مراقبت از خودرو احتیاج دارید
  • همه آنچه برای مراقبت از خودرو احتیاج دارید
  • همه آنچه برای مراقبت از خودرو احتیاج دارید
  • همه آنچه برای مراقبت از خودرو احتیاج دارید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این میان اما اندک شرکت‌هایی تلاش می‌کنند با عرضه محصولات اصلی و حضور مستقیم در بازار، باعث آرامش خاطر مشتریان شوند. در این میان و در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو، نماینده شرکت Bullsone کره جنوبی با عرضه محصولات مختلف این شرکت، فعالیت آن را در ایران آغاز کرد. بولزوان یکی از شرکت‌های مشهور کره جنوبی در این زمینه است و با عرضه طیف کاملی از محصولات مراقبتی خودرو می‌تواند خیال مالکین خودرو از این بخش را راحت کند. در این زمینه با علی توسلی، کارشناس فروش بولزوان به گفتگو نشستیم تا از محصولات مختلف این شرکت آگاه شویم.
توسلی در زمینه محصولات شرکت بولزوان گفت:"فعالیت اصلی این شرکت در زمینه محصولات مرتبط با مراقبت از خودرو است و در ساخت آن‌ها از جدیدترین فناوری‌های جهان استفاده می‌کند ضمن آنکه در بعضی زمینه‌ها نوآوری‌هایی از سوی این شرکت انجام‌ شده که نمونه آن در بازار وجود ندارد و به همین دلیل محصولات این شرکت منحصربه‌فرد است."
وی افزود:"شرکت بولزوان محصولت خود را در چهار دسته اصلی تولید می‌کند که شامل محصولات مراقبت از موتور خودرو، محصولات مراقبت از بدنه، محصولات مرتبط با شیشه خودرو و محصولات خوشبوکننده و تصفیه‌کننده هوای درون خودرو است ضمن آنکه محصولاتی در دیگر زمینه‌ها نیز از سوی این شرکت تولید می‌شود."
توسلی در زمینه طیف محصولات مرتبط با موتور خودرو که از سوی بولزوان تولید می‌شود گفت:"این محصولات به‌طورکلی وظیفه پاک‌سازی درون موتور از رسوبات را بر عهده ‌دارند اما در کنار این، قابلیت‌های ویژه‌ای به آن‌ها افزوده شده است که عملا هر یک از آن‌ها می‌توانند در نقش چند محصول مختلف انجام وظیفه کنند و این موضوع باعث شده هم ازنظر اقتصادی بهره‌گیری از آن‌ها مقرون‌به‌صرفه باشد و هم کارآیی بسیار بالاتری داشته باشند. مهم‌ترین و کامل‌ترین محصول در این زمینه بولزوان شات پیشرفته 6 کاره است. این محلول که گواهینامه TUV آلمان را نیز اخذ کرده است می‌تواند علاوه بر پاک‌سازی رسوبات مضر کربنی در انژکتورها، سوپاپ‌های ورودی و محفظه احتراق، از اکسید شدن و زنگ زدن قطعات داخلی موتور خودرو نیز جلوگیری کند. در کنار این‌ها، این محلول با ایجاد یک لایه محافظتی قوی روی دیواره پیستون و سیلندر، باعث افزایش مقاومت و طول عمر این بخش‌ها می‌شود. به این ترتیب با استفاده از این محلول شاهد افزایش قدرت موتور خواهیم بود ضمن آنکه مصرف سوخت، آلایندگی و گازهای خروجی اگزوز نیز کاهش پیدا می‌کند و درنهایت طول عمر موتور بالاتر خواهد رفت. برای کارآیی بهتر توصیه می‌شود این محلول هر 5000 کیلومتر مورد استفاده قرار گیرد. این محلول ویژه موتورهای بنزینی است اما به دلیل اهمیت کارکرد مناسب موتورهای دیزل و حساسیت ویژه‌ای که مالکین این خودروها در زمینه کارکرد بهینه موتور خودروها دارند، بولزوان محصولی ویژه موتورهای دیزلی هم تولید کرده است که خاصیت پاک‌کنندگی قوی دارد و می‌تواند سیستم سوخت‌رسانی را از وجود رسوبات مضر کربن پاک کند ضمن آنکه آب و رسوبات را جذب می‌کند تا مانع از اکسید شدن قطعات داخلی موتور شود و به‌علاوه اثر چشمگیری بر کاهش کوبش موتور دارد. البته محصولات دیگری در این دسته وجود دارد که هر یک از آن‌ها می‌توانند اثرات مختلفی ازجمله پاک‌سازی موتور یا ایجاد لایه محافظ را به‌تنهایی ایجاد کنند و مشتریان با وجه به نیاز خود می‌تواند از طیف گسترده محصولات استفاده کنند."
پاک بودن شیشه خودرو یکی از مهم‌ترین اصول رانندگی در هوای بارانی است و بولزوان با آگاهی از این موضع طیف کاملی از محصولات مرتبط با مراقبت و پاک‌سازی شیشه را تولید می‌کند. توسلی در این زمینه گفت:"در این بخش بولزوان محصولات متنوعی دارد که در این بین یکی از جذاب‌ترین محصولات، مایع شیشه‌شوی ضد باران است. این مایع به‌گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن شیشه، با ایجاد یک لایه حفاظتی باعث سرخوردن قطرات باران از روی شیشه می‌شود و به این ترتیب باران یا گل‌ولای در زمان حرکت خودرو بر روی شیشه باقی نمی‌مانند و در اثر برخورد باد از روی شیشه به بیرون خودرو پرتاب می‌شوند. به این ترتیب راننده همواره دید بسیار خوبی نسبت به محیط بیرونی خودرو خواهد داشت. به‌علاوه نمونه‌های دیگری از این محصول هم با دوام شش‌ماهه تولید شده‌اند که می‌توان برای استفاده بلندمدت از آن‌ها بهره گرفت. نمونه‌های ضد بخار این محلول‌ها هم از سوی بولزوان تولید شده‌اند که با پاشش آن‌ها بر روی شیشه‌های داخلی، در زمستان بر روی آن‌ها بخار تشکیل نمی‌شود."
وی در زمینه محصولات مرتبط با مراقبت از بدنه خودرو افزود:"در این دسته محصولات متعددی در زمینه پولیش بدنه، تمیزکننده‌های چندمنظوره باقابلیت از بین بردن اثر قیر و آثار حشرات در طیف محصولات بولزوان وجود دارد. در کنار این‌ها محصولاتی نیز برای مراقبت از بخش‌های داخلی خودرو از سوی این شرکت تولید می‌شود که به‌عنوان نمونه می‌توان از تمیزکننده چرم نام برد. این محصول علاوه بر آنکه باعث تمیزی چرم می‌شود، طول عمر آن را نیز افزایش می‌دهد و مانع از آسیب به بخش‌های چرمی خودرو می‌شود ضمن آنکه در ساخت آن از رایحه‌های شرکت عطرسازی Charabot فرانسه استفاده شده است."
خوشبوکننده‌ها و تصفیه‌کننده‌های هوا بخش دیگری از محصولات بولزوان است. توسلی در این زمینه گفت:"در بازار انواع مختلفی از خوشبوکننده‌های داخلی خودرو وجود دارد که متاسفانه بیشتر آن‌ها از برندهای متفرقه هستند و بعضی نمونه‌ها نیز به‌صورت تقلبی تولید می‌شوند. در محصولات خوشبوکننده بولزوان، از تجربیات برترین شرکت‌های عطرسازی فرانسه بهره گرفته شده است و تمامی این محصولات با استفاده از روغن‌ها و عطرهای این شرکت‌ها پر می‌شوند ضمن آنکه ماندگاری بالایی هم دارند. این محصولات جذب‌کننده بوهای نامطبوع داخل خودرو هستند و عطر ملایمی هم از خود ساطع می‌کنند تا علاوه بر آنکه باعث پاکی فضای درونی خودرو می‌شوند، اثر چندانی از آن‌ها هم مشخص نباشد اما درعین‌حال رایحه آن‌ها به شکل ملایمی در خودرو به مشام خواهد رسید."

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۲
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
      آرشیو