فونیکسریمکسبهتام

پای شورای رقابت به بررسی فروش خودروهای اقساطی بازشد

عصر خودرو- رئیس شورا و مرکز ملی رقابت گفت: قیمت خودروهایی که در طرح خروج از رکود اقتصادی فروخته شده است طبق دستورالعمل تعیین قیمت خودرو است.

پای شورای رقابت به بررسی فروش خودروهای اقساطی بازشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از واحدمرکزی خبر، رضا شیوا که برای دوره جدید هم به ریاست شورا و مرکز ملی رقابت منصوب شده است افزود: اعضای شورا را اقتصاددانان و کارشناسان فراقوه ای تشکیل می دهند و کاملاً متناسب با مبانی علمی و در چارچوب قانون بر تحولات بازار و قیمت کالاها و محصولات و خدمات بازارهای انحصاری نظارت دارد.

    وی درباره ورود به قیمت گذاری جدید خودرو با فرمول های جدید تعیین قیمت هم گفت:‌ با توجه به اینکه اقتصاد دچار رکود شده و بازار خودرو هم راکد است زمینه ای برای افزایش قیمت وجود ندارد و به همین خاطر فعلاً در این زمینه بحثی نداریم.

    شیوا افزود: برای نظارت بر تحولات قیمتی در بازار کالاهایی که رقابتی نیست مانند خودرو به همکاری و همراهی همه شهروندان نیاز داریم و هرگز اجازه نمی دهیم در حق مصرف کنندگان کالا و خدمات اجحاف شود.

    دویست و بیست و نهمین جلسه شورای رقابت با حضور ده نفر از اعضای شورا و یک نفر عضو ناظر مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه این هفته برگزارشد. در این جلسه با توجه به تبصره 1 ماده 53 قانون اجرای سیاست های کلی  اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در خصوص انتخاب رئیس شورا که قانوناً رئیس مرکز ملی رقابت نیز خواهد بود، رأی گیری انجام شد. بر این اساس آقای دکتر رضا شیوا به اتفاق آرا به عنوان رئیس شورا و همچنین مستنداً به تبصره 2 بند الف ماده 53 همان قانون، به اتفاق آرا حمد دوست حسینی  به عنوان نائب رئیس شورا انتخاب شدند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو