فونیکسریمکسبهتام

تخفیف ویژه واردات خودرو از عید قربان تا غدیر

عصرخودرو: مدیرعامل منطقه آزاد اقتصادی اروند از ارائه تخفیف ویژه بازار خودرو به متقاضیان در حد فاصل بین عید قربان تا عید غدیر امسال خبر داد.

تخفیف ویژه واردات خودرو از عید قربان تا غدیر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۳:۲۸:۳۵

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از ایسنا علی اصغر پرهیزگار افزود: از عید قربان تا عید غدیر امسال تخفیف 50 درصدی عوارض خودرو به متقاضیان واردات خودرو ارائه می شود.
    او با اشاره به واردات بیش از هزار دستگاه خودرو به کشور از طریق منطقه آزاد در سال جاری تاکنون افزود: با توجه به هم مرز بودن منطقه آزاد اقتصادی اروند به عراق این منطقه یکی از بزرگترین صادر کنندگان محصولات غیر نفتی کشور به عراق محسوب می شود.
    پرهیزگار با بیان اینکه مصالح ساختمانی و مواد غذایی عمده صادرات ایران به عراق از منطقه آزاد اقتصادی اروند را شامل می شود خبرداد: هم اکنون دو سرمایه گذار هندی برای احداث کارخانه تولید قطعات خودرو وارد مذاکره شده ایم که در یک مورد تولید قطعات خودرو آغاز شده و امیدواریم سرمایه گذار دوم نیز تولید خود را به زودی آغاز کند.
    وی همچنین خبر داد: یک سرمایه گذار بحرینی نیز برای احداث کارخانه سیمان در منطقه آزاد اقتصادی اروند ابراز علاقه کرده که احداث این کارخانه در دست بررسی است.
    مدیرعامل منطقه آزاد اروند همچنین توضیح داد: در شش ماهه سال جاری تاکنون میزان صادرات از این منطقه اقتصادی با افزایش صددرصدی نسبت به سال قبل به حدود 250 میلیون دلار رسیده است.
    کرمان موتوراکستریم