فونیکسریمکسبهتام

استعمال دخانیات درون خودرو در مشهد آتش به پا کرد

عصر خودرو- استعمال دخانیات درون خودرو شب گذشته موجب حریق یک دستگاه سواری سمند و ایجاد رعب و وحشت در شهرک الزهرا(س)مشهد شد.

استعمال دخانیات درون خودرو در مشهد آتش به پا کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، یک راننده خودروی سواری در حالیکه شامگاه گذشته در خودروی متوقف شده در مقابل منزل مسکونی خود به استعمال دخانیات مبادرت ورزیده بود به دلیل حمل بنزین در صندوق خودرو موجب ایجاد حریق شد.

    حمل افزون بر 160 لیتر بنزین در صندوق این خودرو و بدون رعایت استاندارد های لازم موجب شد تا حریق با سرعت زیادی این خودرو را فرا گرفته و از آنجا که بیم انفجار و سرایت آتش به منازل مسکونی مجاور می رفت ساکنان این شهرک را بر آن داشت تا از سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد طلب استمداد کنند.

    افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: با اعلام حریق در یک خودروی سواری واقع در شهرک الزهرا(س) مشهد در کمترین زمان ممکن نجاتگران ایستگاه های 16 و شش به محله حادثه اعزام شدند.

    آتش پاد دوم علی اکبر حکم آبادی اظهار کرد: در زمان حضور آتش نشانان به محل حادثه خودرو سواری سمند کاملا شعله‌ور بود و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مسکونی مجاور بود که آتش‌نشانان در نخستین گام اقدام به اطفاء حریق و جلوگیری از سرایت به منازل مجاور کردند.

    وی افزود: متاسفانه این خودروی سواری و متوقف شده در این شهرک حامل هشت گالن 20 لیتری بنزین در جعبه عقب بود که با تلاش ماموران این سازمان قبل از وقوع هر گونه انفجار و حادثه احتمالی دیگر این حریق اطفا شد.

    وی افزود: خوشبختانه راننده این خودرو همزمان با زبانه کشیدن شعله های آتش خودرو را ترک گفته بود و لذا این حادثه هیچ تلفات جانی در بر نداشت.

    به گفته شاهدان عینی راننده این خودرو قبل از وقوع حریق در درون خودرو به استعمال دخانیات اقدام کرده بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو