فونیکسریمکسبهتام

پایانه اتوبوس رانی شهید بهشتی ساماندهی شد

عصر خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از ساماندهی پایانه اتوبوس رانی شهید بهشتی خبر داد و گفت: این طرح با هدف بهبود کیفی و کمی خدمات رسانی سیستم حمل ونقل عمومی در این منطقه اجرا شد.

پایانه اتوبوس رانی شهید بهشتی ساماندهی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: با توجه به لزوم آمادگی مدیریت شهری برای بهبود کیفیت پایانه های سطح منطقه، بهسازی و ساماندهی این پایانه در دستور کار قرار گرفت.

    وی به مرمت تابلوها، روشنایی و نصب تابلوی شناسایی در پایانه شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: رویکرد این طرح برطرف ساختن نواقص و موانعی است که در ارائه خدمات مناسب و مطلوب ایجاد می‌شود.

    معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به تجهیز پل های عابر پیاده سطح منطقه به سیستم روشنایی خورشیدی، تصریح کرد:  با اجرای طرح تامین روشنایی پل های عابرپیاده با انرژی خورشیدی، صفحه‌های خورشیدی (سولار) در این اماکن نصب خواهد شد.

    وی بهره‌گیری از انرژی‌های تجدید پذیر، کاهش آلاینده های زیست محیطی و کاهش هزینه‌ها را از اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان سال جاری در تمامی پل های عابرپیاده اجرا خواهد شد.

    حیدرنیا یادآور شد: با توجه به نقش پل های عابرپیاده در زیبایی بصری و همچنین افزایش امنیت فضاهای شهری، نورپردازی و تامین روشنایی پلهای عابرپیاده را در دستور کار قرار داده ایم.

    معاون شهردار منطقه 7 به کارگیری انرژی خورشیدی را یکی از کاربردی‌ترین و مقرون به صرفه ترین روش‌های استفاده از انرژی‌های تجدید شونده در جهان امروزی عنوان کرد و گفت: با توجه به میزان آلاینده ها در پایتخت هر روشی که منجر به کاهش آلودگی هوا شود، می تواند کارآمد و تاثیر گذار باشد. به همین دلیل استفاده از انرژی خورشیدی علاوه بر صرفه جویی های اقتصادی در حوزه کاهش آلاینده ها می تواند در هوای شهر نیز موثر باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط