فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۱۹۰»

کاهش کیفیت هوا در پایتخت

سامانه بارشی عصر امروز وارد غرب کشور می‌شود

عصر خودرو- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز ( دوشنبه) با ورود یک سامانه بارشی به کشور ابتدا در شمال غرب و برخی مناطق غرب کشور، ابرناکی و بارش باران پیش بینی می‌شود.

کاهش کیفیت هوا در پایتخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسیدر خصوص وضعیت آب و هوای امروز کشور اظهار کرد: بر اساس داده‌ها و الگوهای پیش یابی هواشناسی از بعد از ظهر امروز ( دوشنبه) با ورود یک سامانه بارشی به کشور، ابتدا در شمال غرب و برخی مناطق کشور ابرناکی و بارش باران پیش بینی می‌شود.

    وی تاکید کرد: امروز و فردا نواحی مرکزی و نیمه شرقی جوی پایدار را خواهند داشت به همین علت شهرهای صنعتی از جمله اراک، کرج و تهران شاهد افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا خواهند بود.

    وی تصریح کرد: تا بعد از ظهر امروز در مناطقی از جمله غرب، شمال غرب، غرب سواحل خزر و ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد در نظر گرفته شده که به تدریج از بعد از ظهر شاهد بارش باران و افزایش ابر به سمت غرب و شمال غرب کشور خواهیم بود.

    کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد را پیش رو خواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط