فونیکسریمکسبهتام

طرح جدید سامانه ۱۴۱

عصر خودرو- معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نصب سامانه‌های ردیاب روی خودروهای امداد خودرو خبر داد.

طرح جدید سامانه ۱۴۱
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از واحدمرکزی خبر، شهرام آدم‌نژاد گفت: مسافرانی که احیانا به دلایل نقص فنی خودرو در جاده‌ها متوقف می شوند ، می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار موبایلی 141 از جانمایی خودروهای امدادخودرو مطلع شوند.
    وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع 141 مدیریت راه‌ها برای دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات گفت: در این سامانه تمام اطلاعات مربوط به ترافیک محورهای برون‌شهری اعم از ترددشمار و دوربین‌های نظارتی از طریق تلفن گویا، پیامک و وب سایت www.141.ir به متقاضیان سفر اطلاع‌رسانی می‌شود.

    وی افزود: برای راه اندازی این سامانه طی سالیانه گذشته زیرساخت‌های لازم تامین شد تا خدمات مناسبی برای انتخاب مسیر مناسب و زمان سفر به کاربران ارائه شود. در واقع متقاضیان سفر می‌توانند با این روش‌ها در سامانه جامع 141 از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای برون شهری محور مطلع شوند.

    معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه سامانه‌های اطلاع‌رسانی سفر هر چه توسعه یابد قطعا شاهد سفرهای ایمن‌تر خواهیم بود، گفت: از ویژگی‌های این سامانه پیشنهاد زمان مناسب برای سفر به مسافران است تا با کمترین ترافیک در محورهای شریانی مواجه شوند.


    سامانه جامع اطلاع رسانی " 141 " راهنمای جامع حمل و نقل برون شهری جاده های کشور به همراه اپلیکیشن ویژه تلفن های همراه نسخه اندروید آماده ارائه اطلاعات به کاربران و شامل سه بخش گویا، پیامک و بخش پایگاه اطلاع رسانی تهیه شده است.


    این سامانه با هدف جلوگیری از ترافیک و اتلاف زمان در سفر تهیه شده است و مخاطبان و کاربران پس از برقراری ارتباط با سامانه از طریق تلفن از خدماتی چون آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی، اطلاع از محدودیتهای تردد وسایل نقلیه درمحورها، را توسط بخش گویا و اپراتوری مطلع می شوند.


    کاربران این بخش هم چنین می توانند برای دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهری از طریق شماره گیری کد مخابراتی قدیم شهرهای مبدا و مقصد به صورت گویا و مکتوب از طریق نمابر، ارتباط با اپراتور و ارایه پیشنهاد و انتقادها بهره مند می شوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو