فونیکسریمکسبهتام

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خبر داد

پایان طرح تسهیلات ۲۵میلیونی با ۶۵هزار ثبت نام ایران خودرویی

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این که براساس مصوبه بانک مرکزی و دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت اجرای طرح تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو از صبح امروز – یکشنبه- به پایان رسیده، اظهار کرد: در مدت شش روز اجرای این طرح حدود ۶۵هزار نفر از هموطنان برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود ۵۴هزار نفر با واریز وجه و ارائه چک های اقساط، ثبت نام خود را نهایی کرده و به مرحله قرارداد رسانده اند.

پایان طرح تسهیلات ۲۵میلیونی با ۶۵هزار ثبت نام ایران خودرویی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، مصطفی خان کرمی گفت: گروه صنعتی ایران خودرو آمادگی کامل برای عرضه تعداد بیشتری از محصولات خود به هموطنان عزیز را داشت اما براساس تصمیم بانک مرکزی اعطای این تسهیلات در سقف 110هزار خودرو متوقف شد.
    وی با تقدیر از هم وطنانی که در اجرای این طرح به گروه صنعتی ایران خودرو اعتماد کرده و محصولات این شرکت را انتخاب کردند، افزود: ایران خودرو با تمام توان برای اجرای تعهدات خود در این طرح تلاش خواهد کرد و با یاری خدا، تمام محصولات ثبت نام شده را در کمتر از یک ماه مقرر تحویل خریداران خواهیم داد.

    خان کرمی اظهار کرد: حدود 11 هزار نفر از هموطنان مراحل پیش ثبت نام را طی کرده اند که امیدواریم این عزیزان نیز در کوتاه ترین زمان، سایر اقدامات لازم را انجام داده و ثبت نام خود را نهایی کنند، در غیر این صورت امتیاز تسهیلات آنان به سایر هموطنان تخصیص پیدا خواهد کرد.

    وی پیش بینی کرد حدود 85درصد از 11 هزار نفر باقی مانده ثبت نام خود را نهایی کنند که در این صورت تعداد محصولات فروش رفته ایران خودرو در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی به حدود 64هزار خودرو خواهد رسید.

    خان کرمی در پایان از نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور که با وجود حجم کار زیاد، تلاش خود برای تسهیل فرآیند ثبت نام را به عمل آوردند، تقدیر و تشکر کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو