فونیکسریمکسبهتام

سقوط درخت بر روی پراید در آمل ۳ کشته و زخمی بر جای گذاشت

عصر خودرو- مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: سقوط درخت بر روی خودرو پراید صبح امروز در این شهرستان دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

سقوط درخت بر روی پراید در آمل ۳ کشته و زخمی بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، بهزاد نعمتی در شهرستان آمل با اشاره به اینکه بارندگی شدید به همراه طوفان از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده و تا ساعتی قبل ادامه داشت، اظهار کرد: این مهم باعث ایجاد خسارت‌های زیادی شد و در این بین درختان متعددی به داخل خیابان سقوط کردند.

    مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اعلام اینکه براثر سقوط درخت قطور در بخش دشت‌سر سه نفر کشته و زخمی شدند، تصریح کرد: این حادثه صبح امروز به وقوع پیوست که سقوط بر روی یک خودروی پراید با سه سرنشین انجام شد.

    این مسئول ادامه داد: این خودرو پراید عبوری دو سرنشین مرد در جلوی خودرو و یک سرنشین زن در عقب خودرو داشت که با سقوط درخت حدود ساعت هشت صبح امروز در منطقه کمانگرکلای دشت‌سر دو سرنشین در دم جان باختند و یک سرنشین دیگر با جراحت سنگین راهی بیمارستان شد.

    نعمتی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع از وقوع سقوط درخت یک اکیپ مجهز امداد و نجات سر صحنه حاضر شدند، گفت: از شب گذشته تاکنون سقوط درختان زیادی در این شهرستان اتفاق افتاد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط