فونیکسریمکسبهتام

دبیر انجمن مهندسی صنایع ریلی ایران:

دولت مترو را نادیده نگیرد

عصر خودرو- دبیر انجمن مهندسی صنایع ریلی ایران با تاکید بر این‌که توسعه راه‌آهن و مترو جزو الزامات جامعه به لحاظ کیفی و کمی است خواستار پرداخت سهم مترو از سوی دولت شد و گفت:‌ از دولت می‌خواهیم مترو را نادیده نگیرد.

دولت مترو را نادیده نگیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، ابوالفضل بهره‌دار در هفدهمین همایش بین المللی حمل‌ونقل ریلی افزود:‌ برای افتتاح ایستگاه‌های در دست ساخت مترو دولت باید سهم خود را پرداخت کند و از دولت می‌خواهیم مترو را نادیده نگیرد.

    وی با اشاره به این‌که مترو در تهران روزانه 3 میلیون نفر را جابجا می‌کند،‌تصریح کرد: باید به بخش راه‌آهن کمک‌های مستمر خاص صورت گیرد، در تمام دنیا نیز همین‌گونه است و توجه ویژه‌ای به این بخش می‌شود.

    وی با بیان این‌که روند بهسازی و بازسازی راه‌آهن رو به رشد بوده است، گفت:‌ از دولت می‌خواهیم به مترو و راه‌آهن به صورت ویژه توجه داشته باشد چراکه این بخش جزو تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و الزام‌آور است.

    وی با تاکید بر این‌که راه‌آهن و مترو به لحاظ کمی و کیفی در جامعه تاثیرگذار است،‌ ابراز امیدواری کرد با ایجاد ظرفیت مناسب در بخش‌های مختلف شاهد رشد قطارهای برنامه‌ای، افزایش ترانزیت و کاهش حق دسترسی به شکبه باشیم.

    دبیر اجرایی هفدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی با تاکید بر این‌که باید حق دسترسی جاده‌ای با ریلی متناسب شود،‌ گفت:‌ با توجه به مزیت‌های خاص ریل نسبت به جاده دولت باید تفاوت قابل اعتنایی در این بخش به وجود آورد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط