فونیکسریمکسبهتام

با کاهش تقاضای جهانی

سهام رولز رویس انگلیس ۱۸ درصد سقوط کرد

عصر خودرو: کاهش تقاضای محصولات شرکت بزرگ رولزرویس انگلیس در بازار جهانی به سقوط ۱۸ درصدی ارزش سهام این شرکت در معاملات امروز انجامید.

سهام رولز رویس انگلیس ۱۸ درصد سقوط کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، پس از هشدار مقامات شرکت رولزرویس نسبت به کاهش تقاضا برای محصولات این کشور در بازار جهانی ارزش سهام رولز رویس 18 درصد سقوط کرد.

    در معاملات روز جاری ارزش سهام رولزرویس به 121.5 پنس سقوط کرد و مدیر اجرایی این شرکت چشم‌انداز فروش رولز رویس در سال 2016 را بسیار چالش‌برانگیز توصیف کرد.

    به گفته وارن ایست مدیر اجرایی رولز رویس سود این شرکت یک میلیارد دلار نسبت به سال گذشته کاهش خواهد داشت که دلیل اصلی این مسئله کاهش شدید تقاضا برای محصولات هوافضا و فراساحلی رولز رویس عنوان شده است.

    بنا به گفته این مقام رولزرویس یک برنامه جدید صرفه‌جویی هزینه‌ها با هدف کاهش 150 تا 200 میلیون پوندی در هزینه‌های این شرکت برای سال 2016 اجرایی خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط