فونیکسریمکسبهتام

رولزرویس در سال ۲۰۲۳ رکورد فروش خود را شکست

عصر خودرو- سوار رولزرویس شدن، فضایی غیرقابل انکار از ثروت و تجمل را ایجاد می‌کند. ظاهراً افراد بیشتری نسبت به قبل می‌خواهند این حال و هوا را به نمایش بگذارند.

رولزرویس در سال ۲۰۲۳ رکورد فروش خود را شکست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، این برند بهترین فروش خود را در سال 2023 گزارش کرد و 6032 خودرو در طول سال تحویل داد. این رقم از 6021 تحویل در سال 2022 اندکی بیشتر است.

    برخلاف بسیاری از خودروسازان دیگر، رولزرویس آمار فروش خود را بر اساس مدل اعلام نمی‌کند. این شرکت تنها اعلام کرد که شاسی بلند کولینان مانند سال گذشته پرفروش‌ترین خودروی آن در سال 2023 بوده است. مدل گوست در جایگاه دوم قرار گرفت.ایالات متحده بزرگترین بازار رولزرویس در جهان در سال 2023 بود و چین پس از آن در رتبه دوم قرار گرفت. این خودروساز لوکس همچنین رکورد فروش خود را در اروپا و مناطق آسیا و اقیانوسیه ثبت کرد.

     

    یکی از دلایلی که بسیاری از مردم رولزرویس می‌خرند، احساس خاص بودن است. طبق گفته شرکت، امسال هر خریدار از برنامه شخصی‌سازی سفارشی این شرکت استفاده کرده که به مشتریان امکان می‌دهد تا خودروها را مطابق با سبک و سلیقه شخصی خود تنظیم کنند.

    رولزرویس سال گذشته تغییراتی در ترکیب خود داشت. این شرکت تولید مدل‌های کوپه ریث و کانورتیبل داون را در سال 2023 متوقف کرد. همچنین اولین خودروی برقی خود یعنی اسپکتر را به خط تولید اضافه کرد و اولین نمونه را در پاییز به مشتری تحویل داد. این شرکت قبلاً سفارشات کافی برای ادامه تولید مدل الکتریکی خود تا سال 2025 جمع آوری کرده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط