فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

بارش برف در کرج - چالوس

ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج از محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

بارش برف در کرج - چالوس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌هم اکنون دراستان‌های البرز و مازندران در محور کرج - چالوس بارش برف جریان دارد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان‌های مازندران، مرکزی، هرمزگان، خراسان شمالی‌، قزوین و جنوب استان فارس بارش باران اعلام شده است.

    این مقام ارشد راهور ناجا به بارش باران در محور نوکنده در استان گلستان پرداخت و ادامه داد: در محور دماوند - فیروزکوه در شرق استان تهران نیز بارش باران جریان دارد.

    وی به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محورهای اردبیل - سراب و اردبیل - آستارا در استان اردبیل اشاره و بیان داشت: ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج از محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به انسداد محور شمشک به دیزین پرداخت و خاطر نشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط