فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان راهداری کشور خبر داد:

تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای طرح زمستانه

عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری کشور گفت: امسال سازمان راهداری اعتباری هزار میلیارد ریالی را برای تامین ماشین‌آلات و تامین امکانات مورد نیاز تخصیص داده است.

تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای طرح زمستانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، داود کشاورزیان در جلسه هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای اربعین امسال اظهار داشت: با توجه به تجربه اربعین گذشته ستاد مرکزی اربعین بعد از اربعین پارسال کار خود را آغاز کرد و ما در سازمان راهداری تلاش کردیم تا بیشترین خدمات ممکن را به زائران اربعین حسینی در سال جاری ارائه دهیم.

    رئیس سازمان راهداری افزود: از جمله اقدامات انجام شده در سازمان راهداری، بهسازی مسیرهای منتهی به مرز و افزایش گیت‌های خروجی در نقاط مرزی بوده است.

    وی تاکید کرد: با توجه به تصمیم مقامات دو کشور مقرر شده است رفت و آمد به کشور عراق تنها با داشتن ویزا میسر خواهد بود و مصرانه از کسانی که موفق به اخذ ویزا نمی‌شوند استدعا داریم تا از مراجعه به گیت‌های مرزی خودداری کنند چرا که قطعاً اجازه خروج به این هموطنان داده نخواهد شد.

    کشاورزیان با اشاره به اقدامات سازمان راهداری در طرح زمستانه امسال نیز عنوان کرد: گرچه عملیات راهداری زمستانی در حال حاضر در بسیاری از استان‌های برف‌گیر کشور شروع شده است ولی این طرح رسما از 23 آذر ماه در سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد.

    وی خاطرنشان کرد: امسال سازمان راهداری اعتباری هزار میلیارد ریالی را برای تامین ماشین‌آلات و تامین امکانات مورد نیاز تخصیص داده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط