فونیکسریمکسبهتام

رئیس درآمدهای شهرداری کرمان:

مهلت پرداخت عوارض سالیانه خودرو تا ۲۵ آبان ماه تمدید شد

عصر خودرو- رئیس درآمدهای شهرداری کرمان از تمدید مهلت پرداخت عوارض سالیانه خودرو تا ۲۵ آبان ماه جاری در کرمان خبر داد.

مهلت پرداخت عوارض سالیانه خودرو تا ۲۵ آبان ماه تمدید شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید علی موسوی  با اشاره به استقبال مردم کرمان از پرداخت عوارض خودرو در مدت تعیین شده اظهار داشت: پرداخت به موقع عوارض باعث سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های شهری می شود.

    وی به فراخوان شهرداری کرمان برای پرداخت عوارض خودرو اشاره کرد و افزود: مردم با پرداخت این عوارض در واقع در اجرای پروژه های بزرگ شهری مشارکت می کنند.

    موسوی از شهروندان کرمانی خواست که عوارض سالیانه خودروهای پلاک کرمان را به شهرداری کرمان پرداخت کنند و افزود: به شهرداری ها تاکید شده است که ماشین های هر شهر عوارض خود را به شهرداری های همان شهر پرداخت کنند.

    وی با اشاره به اینکه تردد خودروها در سطح شهر خسارت آسفالت یا آلایندگی را برای شهر مربوطه به همراه دارد، افزود: مبلغ حاصل از عوارض سالیانه خودرو صرف عمران و آبادانی شهر می شود و بهتر است شهروندان در زمان پرداخت عوارض به این نکته توجه کنند.

    رئیس درآمدهای شهرداری کرمان قیمت عوارض خودرو در سراسر کشور را یکسان دانست و افزود: مهلت پرداخت عوارض خودرو در کرمان تا 25 آبان ماه تمدید شد.

    وی یادآور شد: شهروندان باید برای پرداخت عوارض خودرو به اداره‌ کل درآمدهای شهرداری واقع در خیابان فلسطین چهارراه ابن ‌سینا مراجعه کنند.

    موسوی اظهار کرد: توصیه می شود با توجه به اینکه دیرکرد پرداخت عوارض در هر سال مشمول 24 درصد جریمه می شود شهروندان هر چه سریعتر برای پرداخت عوارض خودرو خود اقدام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو