فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

ترافیک روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخوردار هستند.

ترافیک روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخوردار هستند.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی اشاره و تصریح کرد: در استان‌های زنجان،‌ اردبیل و گیلان نیز بارش باران جریان دارد.

    این مقام ارشد راهور ناجا خاطر نشان کرد: در محورهای مریوان - بانه و دیوان‌دره در استان کردستان و همچنین محور رامسر در استان مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط