فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت:

کارشکنی برخی ارگان ها مانع تصویب طرح برقی کردن موتورسیکلت‌ها شد

اعلام آمادگی زیمنس برای سرمایه‌گذاری

عصر خودرو- سیفی اظهار داشت: شرکت‌های خارجی بابت لزوم کاهش کربن و تعهداتی که در این رابطه وجود دارد تمایل دارند که وارد سرمایه گذاری در این بخش شوند.

کارشکنی برخی ارگان ها مانع تصویب طرح برقی کردن موتورسیکلت‌ها شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، نصرت الله سیفی مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت  با اشاره به کارشکنی برخی ارگان‌ها جهت اجرایی شدن بهینه سازی مصرف سوخت گفت: در خصوص برقی کردن موتورسیکلت‌ها شهرداری قیمت بالایی را پیشنهاد کرد و با توجه به اینکه بازار قدرت خرید قیمت بالا را نداشت این طرح نیز هنوز به تصویب شورای اقتصاد نرسیده است لذا در صورتی که تمامی ارگان‌های مربوطه همکاری نکند به مشکل بر می‌خوریم.

    وی در خصوص اراده جهت اجرایی شدن طرح بهینه سازی مصرف سوخت در کشور تصریح کرد: طولانی‌ترین قانون در کشور قانون بهینه سازی است و 75 ماده دارد و 18 آیین نامه دارد که نیمی تصویب و ابلاغ شده لذا می‌بینیم قانون کاملی در این زمینه وجود دارد و تمامی مسئولین کشور نیز بر اجرایی شدن این قوانیم مصمم هستند.

    سیفی در خصوص ورود سرمایه گذاران خارجی در اجرای این طرح‌ها اظهار داشت: شرکت‌های خارجی بابت لزوم کاهش کربن و تعهداتی که در این رابطه وجود دارد تمایل دارند که وارد سرمایه گذاری در این بخش شوند از جمله اینکه تاکنون شرکت زیمنس آلمان نیز آمادگی خود را اعلام کرده است.

    وی در خصوص آخرین اخبار از اجرایی شدن این طرح گفت: تا کنون جهت اصلاح موتورخانه‌ها 30 تا 40 ساختمان بزرگ و 7 سرمایه گذار، حدود 40 تا 50 شرکت تولیدکننده دوات و تجهیزات صرفه جویی و حدود 10 متخصص ثبت نام کرده‌اند.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط