فونیکسریمکسبهتام

عکس‌هایی از غبار جاده های خوزستان

عصر خودرو: محور قدیم اهواز به ماهشهر در پنجشنبه گذشته (دو روز پیش) غرق در خاک و غبار بود و میدان دید به شدت کاهش پیدا کرده بود.

عکس‌هایی از غبار جاده های خوزستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰
  • عکس‌هایی از غبار جاده های خوزستان
  • عکس‌هایی از غبار جاده های خوزستان
  • عکس‌هایی از غبار جاده های خوزستان
  • عکس‌هایی از غبار جاده های خوزستان
  • عکس‌هایی از غبار جاده های خوزستان

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، یکی از رانندگان محور اهواز به ماهشهر با فرستادن این تصاویر به سرویس مشکلات مردم از غبار بسیار زیاد در خوزستان خبر داد و گفت: این تصاویر روز پنجشنبه گذشته (دو روز پیش) در محور اهواز به ماهشهر گرفته شده. ساعت عکس برداری 2 بعدازظهر بود و رانندگان برای دیدن خودروهای مقابل، مشکل داشتند.

این شاهد عینی درباره هوای امروز اهواز گفت: روزهای جمعه و شنبه، باران ریز و تنکی بارید و باعث شد از غبارها کاسته شود. ولی روز پنجشنبه شدت غبارهایی که بخش هایی از استان خوزستان را اسیر خود کرد به اندازه ای زیاد بود که ظهر مثل شب تاریک شده بود و نمی شد بدون روشن کردن چراغها، رانندگی کرد.
خوزستان در سالهای گذشته نیز اسیر غبارهای سنگینی شده بود که باعث شد هیات دولت در اقدامی فوری، نمایندگانی از جمله وزیر بهداشت و رئیس سازمان محیط زیست را برای بررسی منشا این غبارها به آن استان بفرستد. اینطور که به نظر می رسد غبارهایی با منشا خارجی از کشور عراق همچنان هموطنان ساکن در استان خوزستان را آزار می دهد. البته در این بین، برخی از کارشناسان، خشک شدن تالاب شادگان را عامل اصلی این غبارها می دانند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط