فونیکسریمکسبهتام

جو آرام و ترافیک روان در محورهای مواصلاتی کشور

عصر خودرو- بنابر اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، تا ساعت ۱۲ ظهر امروز(شنبه) دوم آبان ماه، مصادف با عاشورای حسینی (ع)، محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

جو آرام و ترافیک روان در محورهای مواصلاتی کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، پیش بینی می‌شود عصر امروز، ترافیک در محورهای مواصلاتی بویژه محورهای شمالی کشور، سنگین شود. بر این اساس و طبق اعلامی قبلی پلیس راهور ناجا،تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه(فردا)،  از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

    همچنین تردد تمام وسایل نقلیه، از ساعت 15 و 30 دقیقه الی 24 امروز، با اعلام مامورین پلیس راه، از آب اسک تا رودهن ( محدوده مشا ) به صورت یک طرفه می‌شود.  تردد تمام کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش بامداد تا 24 امروز  از محور هراز ممنوع است.

    در محور فیروزکوه نیز، تردد تمامی تریلرها , کامیون‌ها و کامیونت‌ها  به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت شش صبح امروز از تهران به قائم‌شهر و بالعکس، ممنوع شده و این ممنوعیت تا ساعت 24 ادامه دارد. این ممنوعیت در محور اردبیل آستارا و بالعکس نیز وجود دارد.

    در محور قدیم قزوین رشت و بالعکس نیز از ساعت 15 امروز تا ساعت 24 تردد تمام تریلرها , کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ممنوع است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط