فونیکسریمکسبهتام

فرماندار کنگاور:

بانوان در هیچ شرایطی به خودروهای مسافربر شخصی اعتماد نکنند

عصر خودرو- فرماندار کنگاور تاکید کرد: بانوان برای حفظ امنیت خود در هیچ شرایطی به خودروهای مسافربر شخصی اعتماد نکنند و از سوار شدن به خودروی آنها خودداری کنند.

بانوان در هیچ شرایطی به خودروهای مسافربر شخصی اعتماد نکنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، شریف خسروی با بیان اینکه قتل زن جوان کنگاوری توسط مسافربر شخصی اثراث منفی در این شهرستان به جا گذاشته افزود: عدم تردد با مسافربرهای شخصی ضرورتی انکارناپذیر است.
    وی اظهار داشت: بانوان در صورت اضطرار چنانچه از وسیله مسافربر شخصی استفاده می کنند ضمن اینکه مشخصات خودرو را به بستگان خود پیامک کنند، به محض مشاهده هرگونه حرکات مشکوک یا تغییر مسیر ناگهانی خودرو، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
    فرماندار کنگاور با بیان اینکه سارقان همواره در کمین هستند گفت: بانوان با رعایت پوشش اسلامی در بیرون از منزل از نمایش زیورآلات همراه خود خودداری کنند.
    خسروی یادآور شد: دین اسلام نیز زنان را از نمایش زیورآلات نهی می کند که باید این مهم مورد توجه بیشتری واقع شود.
    وی اظهار کرد: در راستای حفظ امنیت بیشتر، نصب برنامه مکان یاب بر روی گوشی های هوشمند و کنترل مسیر از طریق آن می تواند موثر واقع شود.
    فرماندار کنگاور در پایان با بیان اینکه به صورت شبانه روز مراقب امنیت جان و مال شهروندان کنگاوری هستیم خاطرنشان کرد: مردم نیز در این جهت باید به هشدارها و توصیه های پلیس اهتمام جدی داشته باشند.
    هفته گذشته جسد زن جوان کنگاوری که در مسیر خانه به طرز مشکوکی ناپدید شده بود، در یکی از روستاهای اطراف اسدآباد همدان کشف شد.
    پلیس تحقیقات گسترده ای را برای کشف راز این جنایت انجام داد که در نهایت مشخص شد مقتول توسط یک مسافربر شخصی با هدف سرقت زیورآلات کشته شده است.
    شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 84 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه و411 کیلومتری تهران واقع شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط