فونیکسریمکسبهتام

دو محورشریانی کهگیلویه وبویراحمد به دوربین های مداربسته تجهیز شدند

عصر خودرو: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو محور پرترافیک یاسوج - اصفهان و یاسوج - بابامیدان در این استان به دوربین های مدار بسته کنترل سرعت تجهیز شدند.

دو محورشریانی کهگیلویه وبویراحمد به دوربین های مداربسته تجهیز شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، علی خوان با اشاره به اهمیت نظارت هوشمند برجاده های پرتردد برای کاهش تلفات سوانح جاده ای افزود: این دوربین ها تخلفات رانندگی را به طور شبانه روزی ثبت و برای اعمال قانون در اختیار متولیان قرار می دهد.
    وی با یادآوری کمبود جاده های چهارخطه و وجود جاده های مواصلاتی پرتردد در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حرکت با سرعت مطمئنه بهترین راهکار برای کاهش خسارات تصادفات جاده ای است.
    خوان پایه تصریح کرد: تجهیزساختمان های دستگاه های اداری متولی مانند حمل و نقل و پایانه و راه و شهرسازی به دوربین های تصویری برای کنترل و نظارت بر جاده ها از دیگر برنامه های اجرا شده با هدف کاهش خسارات ناشی از تصادفات جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد است.
    وی همچنین از اجرای طرح ایمن سازی فیزیکی و فرهنگی مدارس حاشیه راه های اصلی و فرعی این استان همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
    وی گفت:این طرح در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری برای نهادینه کردن فرهنگ رعایت حقوق شهروندی اجرا شد.
    خوان پایه بیان کرد: در این طرح و در بخش نرم افزاری آموزش مفاهیم ترافیک، اهدای تجهیزات ایمنی مانند لباس و کیف شبرنگ دار، کتاب های آموزشی، نوشت افزار با پیام های ایمنی و بازی های آموزش ترافیکی رایانه ای بین دانش آموزان توزیع شده است.
    وی نصب تابلو های راهنمایی و رانندگی، نصب علایم افقی و عمودی شامل چراغ خطر و خط کشی عابر پیاده را از بخش های سخت افزاری این طرح ذکرکرد.
    بر اساس آمار، جاده یاسوج به اصفهان پرخطرترین جاده مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد است و 120 نفر در چهار سال گذشته بر اثر سوانح رانندگی این مسیر جان خود را از دست داده اند.
    به گفته مسوولان پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد انحراف به چپ و رعایت نکردن سرعت مجاز بیشترین عوامل تصادف خودروها در شش ماهه نخست امسال بوده است.
    این مسوولان می گوبند: 30درصد از تصادف های امسال این استان به دلیل انحراف به چپ و 21 در صد هم تخطی از سرعت مجاز بوده است.
    خودروهای سواری با 70درصد بیشترین آمار تصادف را در سال جاری داشته اند.
    مسوولان پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد 33 درصد از سوانح رانندگی ثبت شده سال 94 را ساعات ابتدایی شب اعلام کرده اند.
    استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد و در جنوب غربی ایران قرار گرفته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط