فونیکسریمکسبهتام

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمان:

کرمان میزبان رالی بزرگ کویر می‌شود

حضور تیم ارزیاب یونسکو در لوت

عصر خودرو- سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی‌وگردشگری استان کرمان گفت: هفته آخر مهرماه جاری کرمان به مدت هفت روز میزبان گردشگران بین‌المللی رالی در کویر لوت خواهد بود.

کرمان میزبان رالی بزرگ کویر می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد جهانشاهی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار کرد: رالی بزرگ کویر با حضور 19 خودرو آفرود چهار ویل که از اروپا وارد ایران شدند  و قصد دارند طی حدود دو هفته مناطق بیابانی ایران را تجربه کنند، برگزار می‌شود.

    وی اظهار داشت: این گروه 27 مهرماه وارد کویر لوت می‌شوند و در مسیرهای از پیش تعیین شده خود را با چالش‌ها و زیبایی‌های گرم‌ترین نقطه جهان تلاقی‌ می‌دهند.

    جهانشاهی بیان داشت: تور مذکور توسط یکی از دفاتر خدمات مسافرتی مطرح کشور که جزو برترین تورگردانان و واردکنندگان تورهای خارجی به کشور هستند، برگزار می‌شود.

    وی ادامه داد: این رویداد می‌تواند از بعد معرفی این منطقه به عنوان یکی از بکرترین و زیباترین بیابانهای دنیا تاثیر زیادی داشته باشد.

    جهانشاهی با اشاره به اینکه پیش از این و در سال گذشته اولین قطار گردشگری خارجی توسط آژانس گفته شده به کرمان سفر کرد، افزود: هم اکنون ارتباط مناسبی بین بدنه گردشگری استان و بخش‌های فعال این حوزه در سطح کشور و نیز تاحدودی در بازارهای هدف خارجی برقرار است که از بعد کیفی قابل قبول است اما بعد کمی آن باید بیش از این باشد که خوشبختانه این

    روند در حال افزایش است.

    مدیر پایگاه میراث فرهنگی و طبیعی بیابان لوت در ادامه از حضور تیم ارزیاب یونسکو در بیابان لوت خبر داد و تصریح کرد: هفته آخر مهرماه تیم ارزیاب «Iucn» که بازوی سازمان یونسکو در مباحث محیط زیست و طبیعت است برای آخرین بررسی‌ها از روند ثبت جهانی لوت به کرمان سفر خواهند کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط