فونیکسریمکسبهتام

آرین موتور اعلام کرد :

تنها یک روز مانده تا رونمایی اوتلندر ۲۰۱۶

عصر خودرو: طبق اعلام آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ، رونمایی از اوتلندر ۲۰۱۶ در تاریخ دوشنبه ۹۴.۷.۲۰ انجام خواهد شد .

تنها یک روز مانده تا رونمایی اوتلندر ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سال گذشته در تاریخ 30 مهرماه اوتلندر برای اولین بار به بازار ایران عرضه شد . اوتلندر در یک سال گذشته توانسته است در بازار خودروهای شاسی بلند موقعیت خود را تثبیت کند و به فروش موفقی دست یابد . حال آرین موتور خود را برای عرضه مدل 2016 اوتلندر آماده کرده است.
    طبق گفته  کامران طالبی فرد ، سرپرست بازاریابی آرین موتور ، اوتلندر 2016 یک فیس لیفت  مینور را تجربه کرده است. چراغ های جلو ، جلو پنجره ،  سپر جلو و چراغ های عقب و سپر عقب آن از طرح جدیدی برخوردار شده اند. همچنین رینگ های خودرو نیز با طرح جدید رینگ های برس خورده دو رنگ( مشکی / نقره ای ) ارتقاء یافته است . مجموعه این تغییرات باعث شده است که اوتلندر جدید از لحاظ ظاهری نسبت به مدل 2015 و 2014 بسیار جذاب تر به نظر برسد.
    به گفته  سرپرست بازاریابی آرین موتور مدل 2016 از چراغ های LED  در جلو و چراغ هایLED طیفی  در عقب استفاده می کند همچنین به Day light جلو مجهز است. در داخل کابین نیز از سیستم صوتی حرفه ای جدید بهره می برد که دارای نویگیشن است و امکان راه اندازی آن در آینده نزدیک در ایران وجود خواهد داشت .  همچنین در داخل کابین مدل 2016  متریال  نسبت به مدل قبلی بهبود چشمگیری داشته  است .

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط