فونیکسریمکسبهتام

احداث ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) اجرایی می‌شود؟

عصر خودرو- احداث ادامه مسیر بزرگراه یادگار امام (ره) از میدان جی آغاز و پس از عبور از میان بخشی از اراضی پادگان جی، به میدان فتح می‌رسد.

احداث ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) اجرایی می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بزرگراه یادگار امام(ره) اصلی‌ترین شریان شمالی- جنوبی و شرقی- غربی در محدوده‌ی شمال غرب و غرب تهران است که در مسیر خود به بزرگراه‌های دیگر تهران نیز متصل می‌شود این بزرگراه که طولی معادل 16.2 کیلومتر دارد از خیابان سئول در شمال تهران آغاز و به خیابان هاشمی در غرب پایتخت محدود می‌شود.

    پل بزرگراه یادگار امام(ره) با طول تقریبی 2.5 کیلومتر بزرگترین و طولانی‌ترین پل بتنی موجود در شهر تهران است که از شهرک ژاندارمری‌ آغاز و پس از گذر از بزرگراه جلال آل احمد، خیابان سازمان آب، ستارخان، بزرگراه شیخ فضل الله نوری‌ و خیابان حبیب الهی‌ به خیابان زنجان می‌رسد.

    پروژه این بزرگراه حد فاصل خیابان آزادی تا پادگان جی در مسیری به طول دو کیلومتر به شکل بزرگراه دو طبقه درآمده است.

    *انتقال پادگان جی به خارج از پایتخت

    در سال 93 پس از انعقاد تفاهم‌نامه شهردار تهران با وزارت دفاع و نیروهای مسلح، انتقال پادگان جی به خارج از شهر تهران تایید شد.

    سید علی رضا حسینی شهردار منطقه 9 می‌گوید: بر اساس توافق‌های صورت گرفته با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جهت انتقال پادگان جی به خارج از شهر، مسیر اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح باز خواهد شد.

    و حال امروز بعد از گذشت یک سال گویا مراحل انتقال این پادگان به خارج از شهر اجرایی و شرایط برای احداث ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) فراهم شد.

    قاسم مالدار مجری‌ طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران می‌گوید: طی هفته‌های اخیر بخش قابل توجهی از پوسته اجرایی پروژه‌ احداث ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) واقع در پادگان جی تحویل شهرداری تهران شده است این در حالی است که قسمتی از فعالیت‌های اجرایی به منظور احداث پل‌های تقاطع این بزرگراه با میدان فتح نیز انجام شده و علاوه بر اتمام عملیات سازه‌ای پل دسترسی شمال به شرق و پل دور برگردان غرب به غرب این تقاطع، بخشی از اقدامات لازم برای پل دسترسی غرب  به شمال اجرا شده است.

    به این ترتیب شرایط احداث ادامه مسیر بزرگراه یاد گار امام (ره) در تراز منفی یک فراهم شده است. این پروژه 5.1 کیلومتری از میدان جی آغاز و پس از عبور از میان بخشی از اراضی پادگان جی، به میدان فتح می‌رسد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو