فونیکسریمکسبهتام

باند سارقان خودرو استان های جنوبی کشور در گچساران متلاشی شد

عصر خودرو : فرمانده انتطامی شهرستان گچساران گفت: باند سارقان خودرو که در استانهای فارس ، بوشهر ، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان اقدام به سرقت خودرو می کردند از سوی پلیس اگاهی این شهرستان متلاشی شد.

باند سارقان خودرو استان های جنوبی کشور در گچساران متلاشی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ علیکرم بازیان افزود: این باند با سرقت خودروهای مدل بالا و تعویض بدنه و موتور آنها با خودرو های قدیمی و تغییر اصالت خودرو اقدام به فروش آنها می کردند.
    وی اظهار کرد:تاکنون چهار دستگاه خودرو سواری ، شش عدد موتور خودرو ، تعدادی بدنه و لوازم داخلی خودرو از جمله چرخ و پلاک خودرو کشف و ضبط شده است.
    وی گفت: تاکنون دو نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری سایر اعضای آن ادامه دارد.
    بازیان بدون اشاره به آمار از کاهش 36 درصدی سرقت، 55 درصدی تیراندازی، 67 درصدی نزاع دسته جمعی و 50 درصدی تصادفات منجر به فوت شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: کاهش آمار سرقت و جرایم نشان دهنده تلاش صادقانه ناجا در این شهرستان برای افزایش امنیت اجتماعی است.
    وی افزود: ماموران انتظامی گچساران در این مدت موفق به کشف 28 میلیارد و 672میلیون ریال کالای قاچاق شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط