فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس‌راه جنوب کرمان خبر داد

کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده‎ای در جنوب کرمان

عصر خودرو: فرمانده پلیس‌راه جنوب کرمان گفت: طی پنج ماه ابتدای سال‌جاری معادل ۱۴ درصد کاهش مرگ و میر را در حوزه استحفاظی این منطقه داشته‌ایم.

کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده‎ای در جنوب کرمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو » به نقل از فارس، دادمولا آبکار امروز  اظهار داشت: طی پنج ماه ابتدای سال‌جاری با کاهش تلفات مواجه بوده‌ و همچنین معادل 14 درصد کاهش مرگ و میر را در حوزه استحفاظی جنوب کرمان داشته‌ایم که این دستاورد بیانگر همکاری مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی اداره‎های مربوطه است.

    وی بیان داشت: با توجه به اینکه فصل کاشت محصولات کشاورزی در جنوب کرمان آغاز و حجم تردد در این منطقه زیاد شده است، از رانندگان تقاضا می‎شود، نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

    آبکار تصریح کرد: همچنین رانندگان باید با توجه به افزایش ترددها با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کرده و فاصله طولی را رعایت کنند، زیرا افزایش سرعت توانایی کنترل رانندگان را در زمان حادثه کاهش می‌دهد.

    فرمانده پلیس راه جنوب کرمان ادامه داد: استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی تهدیدی جدی برای رانندگان محسوب و 30 درصد از سوانح رانندگی را شامل می‌شود.

    وی خاطر‌نشان کرد: بیشترین میزان حوادث در فاصله 30 کیلومتری شهرها روی می‌دهد، بنابراین باید رانندگان در این فاصله دقت بیشتری داشته باشند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط