فونیکسریمکسبهتام

معاون ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل تاکید کرد:

قوانین تسهیل‌کننده برنامه ششم در صنعت حمل و نقل

عصر خودرو : معاون ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از وجود قوانین تسهیل کننده برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی در توسعه زیرساختهای حمل و نقل کشور در برنامه ششم توسعه خبر داد.

قوانین تسهیل‌کننده برنامه ششم در صنعت حمل و نقل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، حسن احمدی نوری در همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه قوانین مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی لحاظ شده است.

    وی افزود: در قوانین برنامه ششم توسعه مواد خوبی را داریم که می تواند برای تکمیل شبکه های آزادراهی مورد استفاده قرار گیرد.

    معاون ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه ما آیین نامه اجرایی مربوط به قانون مشارکت را داریم، تصریح کرد: قانون حمایت از سرمایه گذاری خارجی، رفع موانع تولید رقابت پذیر و همچنین قانون بودجه سال 1394 کل کشور از قوانین مهمی است که می تواند مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد.

    وی همچنین بیان کرد: امکان ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری، درآمدهای جمعی و نیز استفاده از منابع مستقیم زیرساختی فراهم است.

    به گفته احمدی نوری، حدود 2617 کیلومتر آزادراه در کشور در حال بهره برداری است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط