فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان همدان خبرداد:

برگزاری رالی نقشه خوانی خانوادگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

عصر خودرو: رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان همدان گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی یک دوره مسابقه رالی نقشه خوانی خانوادگی جمعه ۱۰ مهر ماه در همدان برگزار می شود.

برگزاری رالی نقشه خوانی خانوادگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سیدجواد حسینی با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: به همین مناسبت جمعه 10 مهر ماه یک دوره رالی نقشه خوانی خانوادگی در شهر همدان برگزار می شود.

    وی افزود: در این مسابقه نوع و مدل خودرو ملاک نیست بلکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، فرهنگ ترافیک و نقشه‌خوانی صحیح و کنترل‌ مسیر مسابقه مد نظر است.

    رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان همدان با اشاره به مسیر این مسابقه گفت: شروع مسابقه از ستاد راهنمایی و رانندگی استان همدان به سمت بلوار فرودگاه و آخرین داور نیز در میدان قائم مستقر می شود.

    حسینی عنوان کرد: داوران مسابقه ضمن توجه به تخلفات، مجموعه امتیازات مثبت و منفی شرکت‌کنندگان را در نظر گرفته و در همین راستا اتومبیل‌های دارای بیشترین امتیاز مثبت و کمترین امتیاز منفی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی می‌شوند.

    وی با اشاره به جوایز این مسابقات گفت: هزینه و جوایز این مسابقه از سوی نمایندگی 1512 ایران خودرو علی میرزایی پارسا که اسپانسر برگزاری این مسابقه است به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

    رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان همدان عنوان کرد: علاوه بر 3 نفر برتر این رالی به 3 خودرو که بهترین تزئین را با موضوع شعار ترافیکی انجام داده باشند جوایزی اهدا خواهد شد.

    حسینی با اشاره به مانور موتورسواران قانونمند نیز گفت: این مانور نیز ساعت 15 روز جمعه برگزار می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو