فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پیشرفت ۳۴ درصدی قطعه دوم بزرگراه بابامیدان-گچساران

عصر خودرو: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد طول قطعه دوم بزرگراه بابامیدان - گچساران را ۱۳ کیلومتر عنوان کرد و گفت: این محور تاکنون ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت ۳۴ درصدی قطعه دوم بزرگراه بابامیدان-گچساران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز به همراه جمعی از مسئولان کشوری و استانی از پروژه‌های قطعه دوم باند بزرگراه بابامیدان- گچساران و قطعه سوم محور گچساران – بهبهان بازدید کردند.

    حسن فدایی گفت: با هدف پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز برای ادامه روند اجرایی پروژه‌ مذکور و همچنین برای تخصیص اعتبار و رایزنی برای مشارکت وزارت نفت درخصوص پروژه‌های محور گناوه – گچساران و بی‌بی‌حکمیه – باباکلان این بازدید صورت گرفت.

    مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت محور مواصلاتی بابامیدان- گچساران در کاهش ترافیک گفت: این محورها یکی از جاده‌های مهم و شریانی کشور محسوب می‌شود که در ایام تعطیل و دیگر روزهای سال، شاهد وقوع حجم زیاد ترافیک و تردد در این محور هستیم که با تکمیل و دو بانده کردن آن، بخش مهمی از این مشکلات رفع خواهد شد.

    فدایی طول قطعه دوم بزرگراه بابامیدان - گچساران را 13 کیلومتر عنوان کرد و افزود: این محور تاکنون 34 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد مبلغ قرارداد این پروژه را 220 میلیارد ریال ذکر کرد.

    فدایی تصریح کرد: پروژه چهارخطه گچساران – بهبهان به طول 40 کیلومتر است که عملیات اجرایی آن در روزهای پایانی سال گذشته شروع شد و در حال حاضر با پیشرفت 5 درصدی در حال اجراست.

    فدایی اعتبار این پروژه را 770 میلیارد ریال ذکر کرد.

    وی با اشاره به اهمیت چهارخطه شدن جاده ارتباطی گچساران به بهبهان در کاهش تصادفات جاده‌ای- به دلیل ترانزیتی بودن این محور ارتباطی ابراز امیدواری کرد که با تکمیل احداث این جاده، تحولی چشمگیر در تسهیل تردد در این جاده شریانی ایجاد شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط