فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی مطرح کرد

توقیف یک دستگاه خودرو با ۴۷ میلیون ریال خلافی در میاندوآب

عصر خودرو: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه پژو پارس با ۴۷ میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

توقیف یک دستگاه خودرو با ۴۷ میلیون ریال خلافی در میاندوآب
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، عباس فرمانی اظهار داشت: مأموران پلیس راه شهرستان میاندوآب یک دستگاه خودرو پژو پارس را در حین کنترل خودروهای عبوری از این ایستگاه شناسایی و توقیف کردند.

    وی افزود: با بررسی سوابق و انجام استعلامات لازم توسط مأموران پلیس راه میاندوآب - ارومیه مشخص شد این خودرو دارای بیش از 47 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: در این راستا این خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد و تا تسویه حساب خلافی در توقیف خواهد بود.

    این مسئول خاطرنشان کرد: برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، پلیس از تردد خودروهای با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری و این خودروها را تا زمان پرداخت خلافی‌شان در توقیف نگه می‌دارد.

    فرمانی از شهروندان و رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی همکاری بیشتری با عوامل پلیس راهور داشته باشند.

    وی رانندگان را بر رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غیرمجاز توصیه کرد و گفت: در زمان بارندگی به دلیل سر خوردگی خودرو، شتاب آن تغییر می‌کند و همین امر موجب می‌شود که راننده و سرنشینان در معرض خطر تصادف قرار گیرند، همچنین رانندگان باید فاصله طولی را با خودروی جلو رعایت کنند.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به شهروندان توصیه کرد، یکی از وظایف ذاتی پلیس راهور برخورد با رانندگان هنجارشکن است و هیچ راننده متخلفی از این قانون مستثنی نیست، از این رو با احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آسودگی خاطر را در رانندگی برای خودتان و دیگران به ارمغان بیاورید.

    این مسئول همچنین در پایان شهروندان را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه کرد و افزود: مردم جهت برخورد جدی با متخلفان، تخلفات مشاهده شده را از طریق تماس با تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو