فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران:

۱۰۲ میلیون تردد در راه های برون شهری مازندران ثبت شده است

عصر خودرو : رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران گفت: تابستان سال جاری بیش از ۱۰۲ میلیون تردد در محورهای برون‌شهری استان ثبت‌شده و از این لحاظ سومین استان پرتردد کشور هستیم.

۱۰۲ میلیون تردد در راه های برون شهری مازندران ثبت شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران، محسن هاشمی افزود: مطابق آمار ثبت‌شده پرترددترین محورهای درون استانی به ترتیب محورهای ساری- قائم‌شهر، بابل- قائم‌شهر و آمل- بابل بوده، همچنین 29 تیرماه یعنی روز بعد از تعطیلات مربوط به عید سعید فطر پرترددترین روز تابستان امسال بوده است.

    رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان مازندران افزود: با تحلیل آمار به‌دست‌آمده از 70 دستگاه تردد شمار منصوب در محورهای استان مشخص‌شده ساعات اوج تردد وسایل نقلیه در استان بین ساعات 14 الی 20 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه بوده است.

    وی در ادامه در خصوص تردد وسایل نقلیه سنگین اظهار داشت: طی تابستان سال جاری بیش از 900 هزار تردد از وسایل نقلیه سنگین ثبت‌شده است و اوج تردد وسایل نقلیه سنگین در استان اغلب مربوط به‌روزهای ابتدایی هفته بوده و. محورهای ساری- قائم‌شهر، نکا- بهشهر و بابل- آمل در بین محورهای استان دارای بیشترین تردد ثبت‌شده وسایل نقلیه سنگین بوده‌اند.

    هاشمی در مورد سفرهای ورودی و خروجی به استان اعلام کرد: در تابستان سال جاری آمار ثبت‌شده از تردد وسایل نقلیه از مبادی و مقاصد ورودی و خروجی استان نشان از رشد سه درصدی داشته به‌طوری‌که مجموعاً حدود 13 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت‌شده است و در این میان محورهای مواصلاتی جنوب استان یعنی محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه حدود نیمی از این ترددها را به خود اختصاص داده‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو