فونیکسریمکسبهتام

سانگ یانگ تیوولی کاندید خودرو سال جهان شد

عصر خودرو : سانگ یانگ تیوولی، جدیدترین محصول سانگ یانگ موتور در لیست نامزدهای انتخاب خودرو سال جهان قرار گرفت.

سانگ یانگ تیوولی کاندید خودرو سال جهان شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سانگ یانگتیوولی که پیش از این در لیست خودروهای برتر اروپا و در میان نامزدهای دریافت عنوان خودرو سال اروپا نیز جای داشت، با انتخاب هیات داوران رقابت "خودرو سال جهان" در لیست 22 خودرو برتر این رقابت نیز جای گرفته است تا با دیگر خودروهای برتر جهان برای کسب این عنوان ارزشمند رقابت کند.

    حضور در فینال این رقابت افتخار بزرگی برای سانگ یانگ است و تیوولی در این بخش باید به رقابت با خودروهایی ازجمله آئودی A4، ب ام و X1، کادیلاک CT6، تویوتا پریوس و ... بپردازد.

    رقابت خودرو سال جهان از سال 2005 به این‌سو برگزار می‌شود و هیات داوران آن مجموعه‌ای از روزنامه‌نگاران و کارشناسان صنعت خودرو هستند که با بررسی خودروهای تولید شده در جهان، خودروهای برتر را در رده‌های مختلف انتخاب می‌کنند و درنهایت از میان آن‌ها لیست برترین خودروهای جهان مشخص می‌شود و امسال سانگ یانگ توانسته با مدل تیوولی به مرحله نهایی این رقابت وارد شود.

    تیوولی از زمان معرفی تاکنون توانسته موفقیت‌های زیادی را برای سانگ یانگ به ارمغان بیاورد ضمن آنکه آمار فروش بالای این خودرو، آن را به رقیبی قدرتمند برای سایر خودروها در این رده تبدیل کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط