فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان فروش بهمن دیزل با اشاره به تاثیر تصمیمات دولت در رکود بازار:

دولت باید منابع ارزان قیمت به بازار تزریق کند

عصرخودرو: رییس سازمان فروش بهمن دیزل معتقد است در شرایط بحرانی این روزهای بازار خودرو، دولت با تزریق منابع ارزان قیمت می تواند به ایجاد رونق در بازار کمک کند.

دولت باید منابع ارزان قیمت به بازار تزریق کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷:۰۰

    حسین تهوری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار «عصرخودرو» با بیان این مطلب گفت: دولت در این شرایط می بایست با در اختیار گذاشتن منابع مالی ارزان قیمت اقدام به تحریک بازار کند.
    وی همچنین بابیان اینکه در این شرایط اگر بتوانیم تسهیلات ارزان‌قیمت را از طریق خودروسازها و یا شرکت‌های لیزینگی به بازار تزریق کنیم می‌توانیم کاهش تقاضا در بازار را کنترل کرده و رونق نسبی ایجاد کنیم.
    تهوری در ادامه با اشاره به اینکه تقاضا در بازار وجود دارد گفت: مشکل این روزهای بازار نبود تقاضا نیست بلکه کاهش قدرت خرید مردم است که تنها با رشد اقتصادی کشور و یا تزریق منابع مالی ارزان‌قیمت به خرید منجر خواهد شد.
    رییس سازمان فروش بهمن دیزل درباره وضعیت فروش محصولات شرکت مطبوعش نیز تصریح کرد: در حالتی که این روزها بازار با رکود شدیدی همراه است محصولات ایسوزو که در بهمن دیزل تولید می‌شود به دلیل کیفیت بالا و محبوبیت برند ایسوزو با اقبال بیشتری مواجه است.
    وی همچنین تأکید کرد: بااین‌وجود هنوز اندکی با برنامه پیش‌بینی‌شده فاصله‌داریم که تلاش می‌کنیم با فروش‌های اعتباری و لیزینگی این میزان عقب‌ماندگی را جبران کنیم.
    حسین تهوری در انتها نیز پیش‌بینی کرد: در صورت امضای برجام می‌توانیم تا پایان سال شاهد رونق نسبی در بازار باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط