فونیکسریمکسبهتام

فورس ۶ و ۱۲ تن به صورت قسطی به فروش می‌رسد

عصر خودرو- بنابر بخشنامه اخیر بهمن دیزل، طرح فروش کامیون فورس ۶ تن و ۱۲ در بهمن ماه اجرا خواهد شد و خریداران می‌توانند با صورت نقدی-اعتباری نسبت به خرید محصولات این طرح اقدام کنند.

فورس ۶ و ۱۲ تن به صورت قسطی به فروش می‌رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بر اساس این طرح فروش از ساعت 11 روز سه‌شنبه مورخ سوم بهمن تا ساعت 16 روز شنبه مورخ 21 بهمن برقرار خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های مندرج در سایت رسمی گروه بهمن نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.

    موعد تحویل خودروهای این طرح به همراه کاربری هفته سوم اسفند 1402 خواهد بود و محصولاتی که با پرداخت شش و دوازده ماهه، یک سال بیمه بدنه دارند. کاربری‌های موجود در این طرح چوبی فلزی، مسقف فلزی و باری فلزی است اما مطابق قواعد حاکم بر این طرح فروش تغییر کاربری امکان پذیر نیست.

    تمامی محصولاتی که در این طرح عرضه می‌شوند در اقساط سه، شش و دوازده ماهه قابلیت پرداخت دارند و تنها شصت درصد مبلغ محصول به عنوان پیش پرداخت واریز شود.

    بر همین اساس مبلغ پیش پرداخت برای خرید قسطی کامیون فروس 6 تن (کابین خوابدار بدون کاربری) حدود یک میلیارد 26 میلیون تومان و پیش پرداخت کامیون فورس 6 تن کابین خوابدار با کاربری حدود یک میلیارد و 113 میلیون تومان خواهد بود و در نهایت پیش پرداخت فورس 12 تن نیز حدود یک میلیارد و 379 میلیون تومان اعلام شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط