فونیکسریمکسبهتام

اعلام قیمت محصولات جدید رنو در ایران

عصر خودرو: ایران‌خودرویی‌ها در شرایطی هفته گذشته قیمت و زمان عرضه تعدادی از محصولات آینده خود را اعلام کردند که قرار است اوایل هفته بعد نیز نام برخی دیگر از محصولات آتی خود را رسانه‌ای کنند.

اعلام قیمت محصولات جدید رنو در ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، آن طور که خبر می‌رسد، ایران‌خودرو قصد دارد در دور دوم اطلاع رسانی خود در مورد محصولات آینده‌اش، قیمت و زمان عرضه خودروهای رنو (که قرار است در ایران تولید شوند) را اعلام کند. هرچند دقیقا مشخص نیست کدام محصولات این خودروساز فرانسوی در ایران‌خودرو تولید خواهند شد، اما به نظر می‌رسد یکی از آنها خودروی «کوئید» باشد که قیمتی نسبتا پایین دارد. به گفته منابع آگاه، این خودرو هم‌اکنون در هند عرضه شده و پنج هزار یورو نیز قیمت دارد، اما در ایران گران‌تر از هند عرضه خواهد شد. گفته می‌شود ایران‌خودرو این محصول را برای بازار 30 تا 40 میلیونی خود هدفگذاری کرده است.

    ایران‌خودرو و رنو طی یک سال و نیم گذشته مذاکرات نسبتا زیادی برای ادامه همکاری خود انجام دادند و آن طور که منابع آگاه می‌گویند، طرفین به توافق نهایی رسیده و قصد دارند فصلی جدید را در شراکت خود آغاز کنند. رنو که فعالیت‌های تولیدی خود در ایران را از سال 86 شروع کرد، نتوانست روزهای خوبی را در بازار کشور سپری کند و همواره درگیر حاشیه‌ها بود، اما حالا امیدوار است به مدد رفع تحریم‌ها و تعاریف جدید در قراردادش با خودروسازان ایرانی، روزهای بهتری را تجربه کند. اما ایران‌خودرویی‌ها در حالی هفته آینده قیمت و زمان عرضه محصولات رنویی شان را اعلام خواهند کرد که پیش از این با اعلام قیمت و زمان عرضه خودروهای سوزوکی، عملا آب پاکی را روی دست بسیاری از مشتریان چشم انتظار داخلی ریختند. طبق اعلام ایران‌خودرو، محصولات سوزوکی از حدودا دو سال دیگر و با قیمتی حداقل 86 میلیون تومان روانه بازار خواهند شد و این در حالی است که ایرانی‌ها انتظار داشتند خودروهای جدید، تا چند ماه دیگر و با قیمتی بسیار پایین‌تر از اینها روانه بازار کشور شوند. باید منتظر ماند و دید اعلام قیمت و زمان عرضه محصولات رنو می‌تواند شوک قبلی به مشتریان را برطرف و آنها را امیدوار کند؟

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو