فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی محورهای مازندران تا ۲۸ شهریور

عصر خودرو : پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران برای تعطیلات پایان هفته ۲۵ تا ۲۸ شهریورماه جاری را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی محورهای مازندران تا ۲۸ شهریور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران،  پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور ناجا تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه 27 شهریور از محورهای کرج-جالوس ، هراز و فیروزکوه ممنوع می باشد.

    ** محور کرج چالوس

    تردد انواع تریلر وکامیون وکامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع می باشد.

    تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 27 تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 28 شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17.30 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه 28 شهریور از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

    **محور هراز

    تردد کلیه تریلر ها در محور هراز ممنوع است

    تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 روز جمعه بیست و هفتم تا 1 بامداد روز شنبه 28 شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 27 الی ساعت 1 بامداد روز شنبه 28 شهریور از آب اسک به رودهن ( محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

    تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ های 25 و 26 و 27 شهریور و از ساعت 6 روز شنبه 28 شهریور تا ساعت 1 بامداد روز یکشنبه 29 شهریور از محورهراز ممنوع می باشد.

    ** محور فیروزکوه

    تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه وجمعه 25 و 26 و 27 شهریور از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط