فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها تشریح کرد

اقدامات سازمان پایانه‌ها برای استقبال از مهر

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان پایانه‌ها از فعالیت شدید اعضای ستاد استقبال از مهر در پایانه‌های مسافری تهران، برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران بویژه دانشجویان خبر داد.

اقدامات سازمان پایانه‌ها برای استقبال از مهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سیدحسین حسینی‌نژاد با اشاره به آمادگی شبانه‌روزی کارکنان پایانه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: پایانه‌های مسافری غرب، شرق، جنوب و بیهقی تهران، در همه ساعات شبانه‌روز با رعایت بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادرشده، آماده استقبال از مهر ماه و بازگشت مسافران هستند.

    حسینی‌نژاد گفت: کارکنان پایانه‌های تهران همگام با شور و حال دانش‌آموزی و دانشجویی در سراسر کشور، با همکاری مناطق مختلف شهرداری و استقرار ایستگاه های شهریاران جوان و نصب بنرها و پخش پیام‌های تبریک از رادیو مسافر و خوشامدگویی به اهالی قلم با تقدیم گل و توزیع شیرینی، در جشن علم و دانش سهیم می‌شوند.

    وی تاکید کرد: هماهنگی لازم برای جابه‌جایی دانشجویان با سازمان‌های ذی‌ربط و حمل‌ و نقل درون‌شهری انجام شده و ایستگاه‌های ویژه دانشجویان در پایانه‌های غرب و شرق، بویژه ایستگاه‌های قزوین، ابهر، رودهن و بومهن برای ارائه خدمات بهتر به آنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌ها با اشاره به فعالیت‌های ستاد استقبال از مهر در پایانه‌های چهارگانه تهران تصریح کرد: در حال حاضر، فعالیت‌های عمرانی و تعمیراتی، نظافت محدوده درونی و بیرونی پایانه‌ها، رفع نواقص روشنایی در پایانه‌ها، آراستگی فضای پایانه‌ها، تجهیز علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوهای اطلاع‌رسانی،گسترش فضای سبز و گل‌آرایی محوطه بیرونی، رنگ‌آمیزی و زیباسازی آسفالت و لکه‌گیری و امکان استقرار موقت مسافران در پایانه‌ها، پاکیزگی سالن‌های انتظار و محوطه پایانه‌ها انجام شده تا برای بازگشت خیل عظیم مسافران به‌طور کامل آماده باشند.

    حسینی‌نژاد نظارت بیشتر بر فروش بلیت سفر، معاینه فنی اتوبوس‌ها، بهداشت و قیمت کالا‌ها و خدمات عرضه شده و کنترل ترافیک اطراف پایانه‌ها با هماهنگی سازمان‌های ذی‌ربط را از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده برای آسان‌تر انجام شدن مسافرت‌ها در نخستین روزهای مهرماه خواند.

    وی ادامه داد: تلاش کردیم در زمان حضور مسافران در پایانه‌ها با ایجاد شرایط سمعی و بصری مطلوب، ‌رعایت بهداشت، رنگ‌آمیزی سکوهای پیاده و سوار شدن مسافر، تجهیز و شارژ ایستگاه‌های مطالعه، افزایش امکانات ورزشی و تفریحی موجود در پایانه‌ها از جمله بوستان‌های کودک، ایستگاه‌های مطالعه، ایستگاه‌های ورزشی و... ، مسافران لحظات خوشی را در زمان انتظار در پایانه‌ها سپری کنند.

    حسینی‌نژاد گفت: هشدارهای لازم را به غرفه‌های خدماتی و فروشگاهی در زمینه رعایت بهداشت و نصب اتیکت روی کالاها داده‌ایم و با کوچک‌ترین تخلفی که جان و سلامت مسافران را به مخاطره اندازد، برخورد قانونی انجام خواهد شد.»

    وی ادامه داد: در کنار این اقدامات، مجموعه مدرن و مجهز اتاق مادر و کودک، با در نظر گرفتن فضای مطلوب برای شیردهی، تعویض پوشاک نوزاد، استراحت مادر و کودک، خدمات ارزشمند و رایگانی را به مراجعه‌کنندگان ارایه می‌دهد.

    بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها با اشاره به افزایش تقاضای سفرهای برون‌شهری در مهر ماه گفت: به شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافربری ابلاغ شده تا نسبت به تجهیز اتوبوس‏ها و رفع عیوب احتمالی آنها اقدام و با تمام ظرفیت در مهر ماه خدمت‌رسانی کنند. همچنین به منظور کاهش آلودگی هوا، همه رانندگان موظفند در زمان توقف در پایانه‌ها اتوبوس‌ها را خاموش کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو