فونیکسریمکسبهتام

لزوم استفاده از رانندگان صلاحیت دار

افزایش کرایه سرویس مدارس اهر

عصر خودرو : فرماندار شهرستان اهر از افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه سرویس های مدارس در این شهرستان خبر داد.

افزایش کرایه سرویس مدارس اهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید محمدعابدی ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر اظهار داشت: پاکسازی اطراف مدارس شهر اهر از دست فروشان عاملی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد بود و بر همین اساس برخورد با افراد خاطی در راستای ایجاد فضای مناسب برای تردد دانش آموزان در اولویت قرار گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد سرویس های حمل و نقل دانش آموزان بدون اغماض انجام می گیرد، افزود: تایید صلاحیت رانندگان سرویس مدارس از وظایف شهرداری اهر است و خودروهایی که برای جابجایی دانش آموزان مجوز می گیرند باید از لحاظ ایمنی و شرایط فنی اطمینان حاصل شود.

    فرماندار شهرستان اهر در پایان از افزایش 15 درصدی نرخ کرایه سرویس های مدارس در این شهرستان خبر داد و  خاطرنشان کرد: نظارت بر سرویس های حمل و نقل دانش آموزان برعهده آموزش و پرورش و پلیس راهور بوده که اگر در این خصوص کوتاهی شود تبعات اجتماعی را درپی خواهد داشت.

    حمل و نقل دانش آموزان به رانندگان دارای صلاحیت سپرده می شود

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز در این جلسه گفت: نظارت بر سرویس های مدارس با دقت و حساسیت تمام انجام می شود.

    حیدر پورسلیمان خاطر نشان شد: در همین راستا چهار شرکت حمل و نقل برای جابجایی دانش آموزان آمادگی دارند که برای اطمینان بیشتر از انتقال بدون مساله دانش آموزان به مدارس و بالعکس باید از صحت و سلامت رانندگان و وسائل نقلیه اطمینان حاصل شود.

    وی در ادامه با تاکید بر اینکه حمل و نقل دانش آموزان برعهده رانندگان دارای صلاحیت خواهد بود، ادامه داد: جابجایی دانش آموزان و سلامتی آنها از دغدغه های مسئولان در شهرستان اهر است.

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: تشخیص صلاحیت رانندگان سرویس های مدارس برعهده شهرداری بوده و باید توجه داشت که هر گونه کوتاهی در این امر باعث بروز مشکلات زیادی می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو