فونیکسریمکسبهتام

با حضور معاون نهاد ریاست جمهوری:

پروژه شش بانده شدن جاده قزوین به اقبالیه افتتاح شد

عصر خودرو : در پنجمین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور معاون نهاد کل ریاست جمهوری پروژه شش بانده شدن جاده قزوین به اقبالیه با ۱۳۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

پروژه شش بانده شدن جاده قزوین به اقبالیه افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، در پنجمین روز از هفته دولت پیش از ظهر جمعه پروژه شش خطه شدن جاده اقبالیه به قزوین ظهر جمعه با حضور مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری، مرتضی روزبه استاندار، داود محمدی نماینده مجلس، حبیبی معاون عمرانی و رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی افتتاح شد.

    این مسیر به طول 4.5 کیلومتر با 135 میلیارد ریال اعتبار ملی در مدت 13 ماه ساخته شده و دارای سه خط رفت و سه خط برگشت و 21 متر عرض جاده است.

    قزوین بانک

     

    مسیر اقبالیه به قزوین از جاده های پرتردد استان قزوین محسوب می شود که با تردد میانگین روزانه 24 هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین در گذشته سوانح جاده ای متعددی در این مسیر رخ می داد و ساکنان شهر اقبالیه را با نگرانی روبرو کرده بود.

    مانی فر: 200 میلیارد تومان برای ارتقاء وضعیت جاده های استان

    حامد مانی فر در مراسم افتتاح این طرح گفت: این طرح بخشی از پروژه قزوین به تاکستان است که قرار بود در 18 ماه اجرا شود که به دلیل توان بالای پیمانکار شش ماه زودتر به بهره برداری رسیده است.

    وی افزود: شرایط استان به لحاظ نوع ارتباطات جاده ای و ریلی و بویژه خط آهن قزوین به رشت ویژه است و با تدبیر خوب دولت برای تزریق اعتبار و تکمیل طرح های نیمه تمام موجب شد بتوانیم برخی پروژه ها را اجرایی کنیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین از نظر آزادراهی در رتبه پنجم و داشتن روشنایی مسیر در رتبه سوم کشوری است و علیرغم وسعت کم در زمینه مواصلاتی نقش بسیار مهمی دارد و 11 استان کشور از این مسیر عبور می کنند و تردد بالایی داریم.

    قزوین بانک

     

    مانی فر یادآورشد: مسیر اقبالیه به قزوین بخشی از پروژه ارتباطی کربلاست که 135 کیلومتر این مسیر در استان قزوین قرار دارد که تنها 11 کیلومتر آن باقیمانده که در محور آوج به سمت رزن عملیاتی خواهد شد.

    وی اضافه کرد: در استان قزوین 11 هزار کیلومتر راه هم سنگ داریم که تنها 80 کیلومتر راه اصلی چهاربانده نشده که با تکمیل آن همه راههای اصلی استان از دو بانده به چهاربانده تبدیل می شود.

    مانی فر یادآورشد: برای ارتقاء مسیرهای اصلی استان به 200 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم تا شرایط محورهای مواصلاتی استان به طور کامل بهتر شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو