فونیکسریمکسبهتام

ریزش کوه در آزاد راه قزوین به رشت پاکسازی شد

عصر خودرو : مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ریزش کوه در مسیر آزاد راه قزوین به رشت که موجب مسدود شدن مسیر شده بود، توسط راهداران پاکسازی شد.

ریزش کوه در آزاد راه قزوین به رشت پاکسازی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جواد حق لطفی اظهارداشت: ساعت 9 صبح امروز گزارشی از ریزش کوه در مسیر آزادراه قزوین به رشت دریافت شد که بلافاصله ماموران راهداری برای انجام عملیات به محل اعزام شدند.

    حق لطفی بیان کرد: ریزش کوه در کیلومتر 48 آزادراه قزوین به رشت رخ داد که در منطقه آب لرزان بود.

    مدیر راهداری اداره کل راه وشهر سازی استان قزوین اظهارداشت: به محض اطلاع از ریزش کوه درکیلومتر 48 آزادراه قزوین رشت در منطقه آب لرزان و انسداد لاین اضطراری و لاین سرعت در باند جنوبی آزاد راه، راهداران این اداره کل بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

    وی گفت: تیم راهداری با بهره گیری از دو دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر، دو دستگاه کامیون، دو دستگاه گشت راهداری و استفاده از 12 نفر از راهداران نسبت به پاکسازی مسیر اقدام کردند.

    حق لطفی گفت: راهداران با جمع آوری سنگ ها از سطح سواره رو اقدام کردند که خوشبختانه با اقدام به موقع، به هیچ یک از خودروهای عبوری آسیبی وارد نشد.

    وی افزود: این عملیات پس از دو ساعت پایان یافت و تردد به صورت عادی در محور برقرار شد.

    حق لطفی از آمادگی شبانه روزی راهداران استان در مسیرهای مواصلاتی قزوین خبر داد و یادآورشد: هموطنان در صورت مشاهده حوادث جاده ای و ریزش کوه در طول راههای استان می توانند به صورت 24 ساعته با شماره تلفن 02833659455 مرکز مدیریت راههای استان تماس گرفته و راهداران را در انجام خدمت رسانی به موقع یاری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط